RO EN
Cariere

Cariere

Toate joburile Tehnic Vanzari IT Resurse Umane Administrativ Finance Achizitii Legal Altele

Vino să faci parte dintr-o echipă extraordinară!

În prezent, compania are peste 2500 de profesioniști angajați la nivel internațional.

EGT România asigură un mediu de lucru competitiv care atrage cei mai competenți profesioniști din domeniu. Astfel am creat o echipă cu un excelent "know-how", compania investind constant în dezvoltare și atingând astfel un rol-cheie în industria românească a jocurilor de noroc.

Cautăm persoane proactive, cu dorința de a se dezvolta în mod continuu. Chiar dacă nu avem disponibilă o poziție care să se potrivească experienței voastre, dar vreți să faceți parte din echipa EGT România, nu ezitați să ne trimiteți CV-ul la office@egt-bg.ro, specificând poziția pentru care aplicați.

Oferim un pachet salarial atractiv şi bonusuri ȋn funcţie de performanţă, un mediu business internaţional şi posibilităţi de dezvoltare excelente. 

Joburi disponibile

Consilier Juridic

Legal

Euro Games Technology Romania este în căutarea unui nou coleg/colege care să se alăture departamentului Juridic.

Responsabilități:

  • Analizează contractele existente între companie și furnizori/client, le adaptează conform legislației comerciale și civile și intereselor companiei reprezentate;
  • Analizează toate documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse;
  • Actualizează permanent informațiile referitoare la noile modificări de legislație și pune la dispoziție către persoanele interesate din organizație noile informații și implicații pentru activitatea acestora;
  • Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal;
  • Apelează la specialiști din domeniu, în cazul în care problemele apărute sunt mai presus de cunoștințele și experiența sa;
  • Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a planurilor și strategiei elaborate de acesta, din punct de vedere legal;

Experiența necesară:

  • Studii de specialitate (juridice);
  • Experiență relevantă în domeniu, ca jurist, de preferință în domeniul de activitate al firmei;
  • Cunoștințe aprofundate de drept civil, comercial și dreptul muncii;
  • Cunoștințe și simț economic;
  • Cunoștințe IT (MS Office, MS Outlook);
  • Cunoștințe avansate de limba engleză.

Profil:

  • Abilități de analiză și sinteză a informației, corectitudine;
  • Orientare către soluționarea problemelor;
  • Capacitate de a comunica și de a traduce din limbajul de specialitate pentru a adapta mesajul către persoane cu specializări diferite;
  • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;
  • Obiectivitate, abilitatea de a lua decizii importante în timp scurt;
  • Responsabilitate, capacitate de a-și asuma riscuri.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Avocat

Legal

Euro Games Technology Romania este în căutarea unui nou "In House Lawyer" care să se alăture echipei noastre.

Candidatul ideal:

  • Experiență de minim 4 ani în domeniul dreptului comercial, al muncii și conformității;
  • Experiență în consultanță oferită clienților din cel puțin 2 -3 industrii;
  • Experiență relevantă în redactarea și negocierea de contracte;
  • Cunoaștere foarte bună a terminologiei juridice în limba engleză;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Eficient, fiabil, analitic, flexibil și adaptabil;
  • Abilități puternice de negociere;
  • Capacitatea de a identifica riscurile, de a da sfaturi și de a lua decizii într-un mod clar și simplu;
  • Abilități de rezolvare a problemelor;
  • Capacitate de lucru în echipă;
  • Experiență anterioară de lucru în mediul comercial, ca avocat intern sau consilier juridic ar constitui un avantaj;
  • Experiență anterioară în industria jocurilor de noroc, zona protecției datelor și AML ar constitui un plus;

Descrierea jobului:

  • Practică dreptul preventiv, oferă suport juridic intern și avize juridice pe probleme juridice specifice;
  • Reprezintă compania în fața autorităților relevante;
  • Consilierea companiei în legătură cu relația contractuală cu partenerii săi comerciali;
  • Oferirea de avize juridice în legătură cu procedura de recuperare a creanțelor;
  • Asigură suport în recuperarea creanțelor prin întocmirea de sesizări, reclamații în instanță și reprezentare juridică;
  • Redactarea, revizuirea și modificarea mai multor tipuri de acorduri și documente;
  • Întocmirea de documente pe diverse aspecte ce țin de activitățile curente ale societății;
  • Urmărirea modificărilor legislative și emiterea de recomandări pentru a asigura conformitatea și identificarea riscurilor;
  • Responsabil de implementarea tuturor cerințelor de reglementare;
  • Negocierea acordurilor ce urmează a fi încheiate de către societate;
  • Asistă echipa de management în negocieri cu clienții sau furnizorii;
  • Asistă departamentul HR în interpretarea legislației muncii/ negocierea CCM/actualizarea regulamentului intern/ redactarea și modificarea politicilor interne;
  • Ține compania la curent cu actualizările și modificările acestor obligații legale și de reglementare;
  • Monitorizează conformitatea organizației cu toată legislația în legătură cu protecția datelor;
  • Actualizare/elaborare și modificare continuă a politicilor interne ale politicii și procedurilor de prelucrare a datelor;
  • Bună cunoaștere a reglementărilor naționale și internaționale în domeniul AML/activitatea KYC;
  • Actualizare/elaborare și modificare continuă a politicilor interne ale politicii și procedurilor AML.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonament transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Deputy of Sales Director

Vanzari

EGT România caută un nou coleg care să se alăture unei companii în continuă creștere și să facă parte din departamentul nostru Sales and Rent.

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Experiență SAP de +2 ani;
  • Cunoștințe foarte bune de limba engleză;
  • Experiență dovedită în vânzări, îndeplinirea sau depășirea obiectivelor;
  • Experiență anterioară ca director de vânzări, manager de vânzări sau director de vânzări și marketing;
  • Abilitatea de a comunica, prezenta și influența toate nivelurile organizației, inclusiv executiv;
  • Capacitate dovedită de a conduce procesul de vânzare de la plan la etapa de încheiere;
  • Capacitate dovedită de a evidenția aspectele distincte ale produselor și serviciilor;
  • Capacitate dovedită de a poziționa produsele împotriva concurenților;
  • Experiență demonstrabilă ca șef de vânzări, dezvoltând soluții orientate spre client, diferențiate și realizabile;
  • Abilități excelente de ascultare, negociere și prezentare;
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Dezvoltarea și executarea unui plan strategic pentru atingerea obiectivelor de vânzări și extinderea bazei de clienți;
  • Construirea și menținerea relațiilor puternice si de lungă durată cu clienții;
  • Colaborarea cu clienții pentru a înțelege nevoile și obiectivele acestora de afaceri;
  • Coordonarea echipei.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)

Aplicati la acest job

Sales Representative / Key Account Manager

Vanzari

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Experiența in SAP este o necesitate;
  • Studii medii/superioare
  • Vorbitor de limbă engleză (avansat) 
  • Foarte bune abilităţi de comunicare şi muncă în echipă;
  • Capacitatea de a construi relații de încredere, cu o abordare prietenoasă și informativă;
  • Foarte orientat către client;
  • 1+ ani de experiență într-o poziție similară într-un mediu comercial (vânzări, asistență pentru clienți);
  • Cunoştinţe foarte bune de operare PC/MS Office;
  • Persoană adaptabilă, proactiva și cu inițiativă;
  • Permis de conducere categoria B - obligatoriu;
  • Dinamic, proactiv.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Întreținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții companiei;
  • Atragerea atenției potențialului client și transformarea acestui interes în vânzări;
  • Eforturi pentru identificarea și anticiparea nevoilor clientului;
  • Colectează și raportează informații relevante de piață;
  • Atingerea obiectivelor de vânzari;
  • Evaluarea potențialului clienților în zona alocată și identificarea de noi oportunități de afaceri și provocări;
  • Monitorizarea evoluției pieței în ceea ce privește obiceiurile de consum ale clienților, precum și activitățile de concurență;
  • Vizite regulate ale clienților;
  • Raportarea activității.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

PR & Marketing Manager

Altele

Căutăm un PR & Marketing Manager dinamic care să se alăture echipei noastre, pe măsură ce continuăm să ne dezvoltăm produsele și serviciile în industria jocurilor de noroc. Candidatul selectat va fi responsabil cu coordonarea departamentulului de PR și Marketing.

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Experiență dovedită de cel puțin 3 ani în PR și Marketing;
  • Customer service-oriented, cu capacitatea de a atinge obiectivele;
  • Licență în Marketing;
  • Persoană comunicativă și orientată spre oameni.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Strategii de PR și Marketing;
  • Relația cu mass-media;
  • Comunicate de presă și anunțarea campaniilor;
  • Rapoarte mass-media;
  • Supravegherea producției de conținut (reclame, videoclipuri, social media etc);
  • Organizarea de conferințe de presă și evenimente la scară largă, precum expoziții;
  • Supravegherea cercetărilor de piață
  • Aducerea de noi oportunități de afaceri;
  • Gestionarea relațiilor cu clienții;
  • Supravegherea strategiilor de social media PR.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)

Aplicati la acest job

Deputy of Legal Assistant

Legal

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Absolvent de studii juridice;
  • Experienta relevanta de minim 1 an;
  • Cunoștințe foarte bune de limba engleză, termeni juridici;
  • Experienta si abilitati foarte bune in redactarea actelor juridice;
  • Comunicativ, eficient, de încredere, analitic, flexibil și adaptabil;
  • Experiența anterioară de lucru în mediul comercial cu orice sistem ERP se considera un avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Furnizarea de avize juridice la cererea Directorului Juridic;
  • Redactarea mai multor tipuri de acorduri si documente;
  • Asigurarea că toate aspectele legate de bunul flux de lucru al departamentului, având în vedere munca sa, sunt îndeplinite;
  • Responsabil de munca sa;
  • Introducerea documentelor legale de bază și corespondență;
  • Ținerea zilnică a evidenței cu depunerea documentelor în format electronic și pe hârtie;
  • Intocmirea rapoartelor juridice si de management;
  • Mentinerea si actualizarea bazelor de date;
  • Oferirea de suport administrativ;
  • Gestionarea comunicarii cu clientii;
  • Efectuează cercetări statistice/documentare;
  • Menținerea listelor de contacte;
  • Obținerea informațiilor relevante de la alte organizații sau instituții oficiale.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Manipulant Marfă

Tehnic

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Aptitudini de orientare în spațiu;
  • Integritate fizică și capacitate de efort fizic;
  • Atenție concentrată și distributivă;
  • Cunoștințe legate de verificarea documentelor ce însoțesc mărfurile: CMRuri, avize de expediții, etichete și alte documente de încărcare-descărcare și transport;
  • Fără antecedente penale;

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Aranjarea dispozitivelor la raft și întreținerea curățeniei în depozit;
  • Încărcarea și descărcare mărfurilor în camioane, camionete;
  • Respectarea normelor de Securitate a Muncii și PSI.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Mediu de lucru plăcut
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Stivuitorist

Tehnic

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Aptitudini de orientare in spatiu;
  • Integritate fizica si capacitate de efort fizic;
  • Atentie concentrata si distributiva;
  • Cunoștințe legate de verificarea documentelor ce însoțesc mărfurile: CMRuri, avize de expediții, etichete și alte documente de încărcare-descărcare și transport;
  • Fara antecedente penale;
  • Autorizatie ISCIR stivuitorist.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Aranjeaza marfa la raft si intretine curatenia in depozit;
  • Descarcare marfa din camioane;
  • Incarcare marfuri in camioane, camionete;
  • Respecta normele de Securitate a Muncii si PSI.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Mediu de lucru plăcut
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Contabil Junior

Finance

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Absolvent în economie;
  • Cunostinte excelente de calculator (in special EXCEL);
  • Comunicare clară și concisă atât vorbită cât și scrisă în limba engleză;
  • Cunoașterea programului SAP este un avantaj;
  • Capacitate dovedită de a organiza și de a comunica clar gândurile și ideile;
  • Atitudine proactivă.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Procesează facturile companiei, inclusiv cheltuielile angajaților;
  • Cooperează strâns cu alte departamente;
  • Păstrează dovezile colectării și înregistrează extrasele bancare;
  • Investighează zilnic litigiile legate de facturile clienților;
  • Rulează rapoartele zilnice, săptămânale și lunare în Excel și a rapoartelor de colectare pe baza datelor extrase.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Personal curățenie

Administrativ

Angajăm personal curățenie la depozitul din Buftea (Eli Park - Cartier Sabareni)

Program: Luni - Vineri, 08:00-17:00, cu o oră pauză de masă.

Punct de lucru: zona Chitila - Buftea

Candidatul ideal

Persoană motivată, proactivă, cu un ridicat grad de responsabilitate și seriozitate.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Efectuează zilnic curățenia în condiții corespunzătoare;
  • Execută dezinfecția zilnică a mobilierului din spațiile unde își desfășoară activitatea personalul locației;
  • Curăță și spală, ori de câte ori este necesar, geamurile din interiorul și exteriorul locației;
  • Curăță și dezinfectează zilnic grupurile sanitare cu materiale și ustensile specifice acestor locuri;
  • Asigură aprovizionarea depozitului și a grupurilor sanitare cu materialele necesare;

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Prânz oferit de firmă
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Tehnician Electronist

Tehnic

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Studii tehnice / inginerie absolvite;
  • Pasiune și cunoștinte solide în domeniul tehnic - electronic;
  • Dispus pentru deplasări în țară;
  • Permis auto obligatoriu - categoria B;
  • Limba engleză - nivel conversațional;
  • Peste 1 an experiență în IT Hardware, Inginerie, Service / Reparații, Specialiști Tehnicieni, Telecomunicații;
  • Punctual, responsabil, sincer, cu spirit dе echipă, organizat;
  • Dexteritate.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Prestarea dе muncă dе teren în București și în țară ce presupune intervenții hardware și software asupra echipamentelor comercializate, precum și întreținerea acestora, în conformitate cu instrucțiunile și procedurile dе lucru;
  • Mentenanța tehnică periodică prin recunoașterea și schimbarea pieselor defecte;
  • Dezasamblarea pieselor vechi și asamblarea pieselor noi;
  • Configurarea, testarea și verificarea jocurilor instalate;
  • Service, depanare și întreținere aparatură și echipamente comercializate;
  • Menținerea unei relații profesionale cu partenerii companiei.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)

Descrierea companiei:

Ascensiunea EGT România ca business pe piața locală și internațională deschide continuu oportunități pentru roluri interesante, provocatoare și motivante pentru cei pasionați de ceea ce fac.
În secțiunea Cariere a website-ului companiei noastre actualizăm continuu joburile active, astfel că vă invităm să urmăriți constant noutățile pe care le comunicăm.
Acum avem roluri pentru cei atrași de zona de vânzări, pornind de la poziții entry level până la poziții de management. De asemenea, având o bază solidă a resurselor umane pentru partea tehnică, constant există posturi vacante sau nou deschise pentru specialiștii în domeniu.
Alte departamente ca Marketing & PR, Contabilitate, IT, Administrativ își caută colegi cu care să poată urma noi proiecte și dezvolta, conform obiectivelor, pe cele în derulare. Doar obiective îndrăznețe și proiecte provocatoare!
Toate joburile EGT România sunt descrise aici: https://www.egt-bg.ro/noutati-roluri-joburi-noi--egt-romania. CV-urile se pot depune pe paginile dedicate fiecărui rol.

Vă informăm că, prin aplicarea dumneavoastră transmisă pentru această poziție, vă exprimați consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prezente în CV-ul dumneavoastră. De asemenea, vă aducem la cunoștință că, în conformitate cu Legea privind prelucrarea datelor cu caracter personal, aveți dreptul de informare, dreptul de a accesa/de a actualiza datele cu caracter personal, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal și de a solicita ștergerea informațiilor dumneavoastră din bazele noastre de date.

Aplicati la acest job

Tehnician (Producție)

Tehnic

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Să dețină abilități tehnice de asamblare și dezasamblare;
  • Atenție la detalii;
  • Rezistență la efort;
  • Acuitate vizuală bună;
  • Seriozitate.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Dezasamblarea aparatelor de tip Slot Machine precum și desfășurarea de activitățile conexe acestor procese;
  • Manipularea componentelor din aparate cu atenție pentru a preveni deteriorarea acestora;
  • Curățarea cu grijă a interiorului aparatului;
  • Verificarea configurației aparatelor în concordanță cu datele comunicate;
  • Nivel limba Engleza - minim.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)

Aplicati la acest job

HR Officer

Resurse Umane

Căutăm un HR Officer care să se ocupe de o varietate de sarcini administrative legate de personal. Rolul este de a acționa ca legătura între Departamentul de Resurse Umane și angajați, asigurând o comunicare fluidă și rezolvarea promptă a tuturor sarcinilor. De asemenea, va sprijini activitățile zilnice de HR și va ajuta la coordonarea politicilor, proceselor și documentelor relevante de HR.

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Experiență dovedită de minim 1 an pe pozitii similare;
  • Cunostinte ale legislației muncii din România;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Abilitati de organizare si prioritizare;

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Asistență în operațiunile de zi cu zi ale departamentului HR;
  • Intocmeste si administreaza dosarele de personal;
  • Centralizeaza si verifica documentele necesare angajarii;
  • Deruleaza activități legate de medicina muncii (programari medicale, urmărirea seturilor de competențe, legătura cu centrele medicale);
  • Intocmeste documentele de angajare (fisele postului, contracte de munca, acte aditionale etc.), precum si a altor documente solicitate de angajati;
  • Constituie un sprijin în organizarea activităților companiei (team building, petreceri, training etc.).

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Recruiter

Resurse Umane

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Experiență relevantă în recrutare, de minim 2-3 ani, ca Senior Recruiter (pentru poziții de middle și top management);
  • Deține cunoștințe PC (MS Office, în special);
  • Limba engleză, scris - vorbit, de la un nivel mediu până la avansat;
  • Isi prioritizează sarcinile, organizează și comunică eficient;
  • Este sincer și de încredere;
  • Este prezentabil si profesionist în orice moment;
  • Deține cunoștințe de bază ale legislației muncii.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Pentru acest rol, ar trebui să fiți capabil să lucrați în mod autonom și să desfășurați toate activitățile de recrutare;
  • De asemenea, veți sprijini activitățile zilnice și veți asista la coordonarea politicilor de HR, proceselor și documentelor relevante.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Front Desk Officer / Receptionist

Administrativ

Căutăm o persoana plăcuta la recepție pentru a îndeplini toate sarcinile de recepționer.

Vei fi „fața” companiei pentru toți vizitatorii și vei fi responsabil pentru prima impresie pe care o facem. Candidatul ideal va avea o personalitate prietenoasă, fiind în același timp foarte perceptiv și disciplinat. Ar trebui să puteți trata plângerile și să oferiți informații corecte. O abordare orientată spre client este esențială.

Scopul este de a face oaspeții și vizitatorii să se simtă confortabil și apreciați în timp ce se află în incinta noastră.

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Experiență dovedită ca Front Desk Officer/Receptionist sau funcție relevantă;
  • Cunoștințe de limba engleză (oral și scris);
  • Cunoștințe excelente despre MS Office (în special Excel și Word);
  • Capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii;
  • Capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;
  • Orientarea către clienți;
  • Studii medii ( minim diploma de BAC );
  • Calificările suplimentare vor fi un plus.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Mentinerea ordinii si organizarea biroului in zona de receptie;
  • Intâmpinarea oaspețiilor;
  • Preluarea/directionarea apelurile telefonice, mesaje si e-mail-uri;
  • Primirea, inregistrarea si distribuirea corespondentei cat si a diverselor documente;
  • Relatia cu firmele de curierat;
  • Monitorizarea rechizitelor de birou și plasarea comenzilor de birotica-papetarie atunci când este necesar.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex) 
Aplicati la acest job

Sales Technical Support

Vanzari

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Cunoștințele tehnice sunt un plus;
  • Învățământul superior, cu accent pe educația tehnică;
  • Vorbește fluent limba engleză la nivel mediu avansat (scris și vorbit), cu bune abilități de comunicare;
  • 1+ ani de experiență într-o poziție similară într-un mediu comercial (asistență pentru clienți, asistență tehnică);
  • Cunoștințe informatice - intermediar / avansat: Word, Excel;
  • Persoană adaptabilă, proactivă;
  • Abilitatea de a lucra independent și de a coopera intern și extern;
  • Atentie la detalii;
  • Abilități orientate către client, abilități interpersonale bune cu clienții interni și externi;
  • Team player, gestionează eficient timpul și volumul de muncă;
  • Disponibilitatea de lucru în schimburi.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Răspunderea solicitărilor de asistență tehnică prin telefon sau prin e-mail;
  • Respectarea procedurile standard ale biroului de asistență;
  • Redirecționarea problemele intampinate către sursa adecvată;
  • Prelucrarea și centralizarea bazei de date;
  • Pregătirea rapoartelor specifice;
  • Pregătirea și prelucrarea rapoartelor solicitate de șeful departamentului.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Manipulant Marfă

Tehnic

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Aptitudini de orientare în spațiu;
  • Integritate fizică și capacitate de efort fizic;
  • Atenție concentrată și distributivă;
  • Cunoștințe legate de verificarea documentelor ce însoțesc mărfurile: CMRuri, avize de expediții, etichete și alte documente de încărcare-descărcare și transport;
  • Fără antecedente penale;

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Aranjarea dispozitivelor la raft și întreținerea curățeniei în depozit;
  • Încărcarea și descărcare mărfurilor în camioane, camionete;
  • Respectarea normelor de Securitate a Muncii și PSI.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Mediu de lucru plăcut
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Stivuitorist

Tehnic

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Aptitudini de orientare in spatiu;
  • Integritate fizica si capacitate de efort fizic;
  • Atentie concentrata si distributiva;
  • Cunoștințe legate de verificarea documentelor ce însoțesc mărfurile: CMRuri, avize de expediții, etichete și alte documente de încărcare-descărcare și transport;
  • Fara antecedente penale;
  • Autorizatie ISCIR stivuitorist.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Aranjeaza marfa la raft si intretine curatenia in depozit;
  • Descarcare marfa din camioane;
  • Incarcare marfuri in camioane, camionete;
  • Respecta normele de Securitate a Muncii si PSI.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Mediu de lucru plăcut
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Tehnician Electronist

Tehnic

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Studii tehnice / inginerie absolvite;
  • Pasiune și cunoștinte solide în domeniul tehnic - electronic;
  • Dispus pentru deplasări în țară;
  • Permis auto obligatoriu - categoria B;
  • Limba engleză - nivel conversațional;
  • Peste 1 an experiență în IT Hardware, Inginerie, Service / Reparații, Specialiști Tehnicieni, Telecomunicații;
  • Punctual, responsabil, sincer, cu spirit dе echipă, organizat;
  • Dexteritate.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Prestarea dе muncă dе teren în București și în țară ce presupune intervenții hardware și software asupra echipamentelor comercializate, precum și întreținerea acestora, în conformitate cu instrucțiunile și procedurile dе lucru;
  • Mentenanța tehnică periodică prin recunoașterea și schimbarea pieselor defecte;
  • Dezasamblarea pieselor vechi și asamblarea pieselor noi;
  • Configurarea, testarea și verificarea jocurilor instalate;
  • Service, depanare și întreținere aparatură și echipamente comercializate;
  • Menținerea unei relații profesionale cu partenerii companiei.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)

Descrierea companiei:

Ascensiunea EGT România ca business pe piața locală și internațională deschide continuu oportunități pentru roluri interesante, provocatoare și motivante pentru cei pasionați de ceea ce fac.
În secțiunea Cariere a website-ului companiei noastre actualizăm continuu joburile active, astfel că vă invităm să urmăriți constant noutățile pe care le comunicăm.
Acum avem roluri pentru cei atrași de zona de vânzări, pornind de la poziții entry level până la poziții de management. De asemenea, având o bază solidă a resurselor umane pentru partea tehnică, constant există posturi vacante sau nou deschise pentru specialiștii în domeniu.
Alte departamente ca Marketing & PR, Contabilitate, IT, Administrativ își caută colegi cu care să poată urma noi proiecte și dezvolta, conform obiectivelor, pe cele în derulare. Doar obiective îndrăznețe și proiecte provocatoare!
Toate joburile EGT România sunt descrise aici: https://www.egt-bg.ro/noutati-roluri-joburi-noi--egt-romania. CV-urile se pot depune pe paginile dedicate fiecărui rol.

Vă informăm că, prin aplicarea dumneavoastră transmisă pentru această poziție, vă exprimați consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prezente în CV-ul dumneavoastră. De asemenea, vă aducem la cunoștință că, în conformitate cu Legea privind prelucrarea datelor cu caracter personal, aveți dreptul de informare, dreptul de a accesa/de a actualiza datele cu caracter personal, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal și de a solicita ștergerea informațiilor dumneavoastră din bazele noastre de date.

Aplicati la acest job

Tehnician (Producție)

Tehnic

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Să dețină abilități tehnice de asamblare și dezasamblare;
  • Atenție la detalii;
  • Rezistență la efort;
  • Acuitate vizuală bună;
  • Seriozitate.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Dezasamblarea aparatelor de tip Slot Machine precum și desfășurarea de activitățile conexe acestor procese;
  • Manipularea componentelor din aparate cu atenție pentru a preveni deteriorarea acestora;
  • Curățarea cu grijă a interiorului aparatului;
  • Verificarea configurației aparatelor în concordanță cu datele comunicate;
  • Nivel limba Engleza - minim.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)

Aplicati la acest job

Deputy of Sales Director

Vanzari

EGT România caută un nou coleg care să se alăture unei companii în continuă creștere și să facă parte din departamentul nostru Sales and Rent.

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Experiență SAP de +2 ani;
  • Cunoștințe foarte bune de limba engleză;
  • Experiență dovedită în vânzări, îndeplinirea sau depășirea obiectivelor;
  • Experiență anterioară ca director de vânzări, manager de vânzări sau director de vânzări și marketing;
  • Abilitatea de a comunica, prezenta și influența toate nivelurile organizației, inclusiv executiv;
  • Capacitate dovedită de a conduce procesul de vânzare de la plan la etapa de încheiere;
  • Capacitate dovedită de a evidenția aspectele distincte ale produselor și serviciilor;
  • Capacitate dovedită de a poziționa produsele împotriva concurenților;
  • Experiență demonstrabilă ca șef de vânzări, dezvoltând soluții orientate spre client, diferențiate și realizabile;
  • Abilități excelente de ascultare, negociere și prezentare;
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Dezvoltarea și executarea unui plan strategic pentru atingerea obiectivelor de vânzări și extinderea bazei de clienți;
  • Construirea și menținerea relațiilor puternice si de lungă durată cu clienții;
  • Colaborarea cu clienții pentru a înțelege nevoile și obiectivele acestora de afaceri;
  • Coordonarea echipei.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)

Aplicati la acest job

Sales Representative / Key Account Manager

Vanzari

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Experiența in SAP este o necesitate;
  • Studii medii/superioare
  • Vorbitor de limbă engleză (avansat) 
  • Foarte bune abilităţi de comunicare şi muncă în echipă;
  • Capacitatea de a construi relații de încredere, cu o abordare prietenoasă și informativă;
  • Foarte orientat către client;
  • 1+ ani de experiență într-o poziție similară într-un mediu comercial (vânzări, asistență pentru clienți);
  • Cunoştinţe foarte bune de operare PC/MS Office;
  • Persoană adaptabilă, proactiva și cu inițiativă;
  • Permis de conducere categoria B - obligatoriu;
  • Dinamic, proactiv.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Întreținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții companiei;
  • Atragerea atenției potențialului client și transformarea acestui interes în vânzări;
  • Eforturi pentru identificarea și anticiparea nevoilor clientului;
  • Colectează și raportează informații relevante de piață;
  • Atingerea obiectivelor de vânzari;
  • Evaluarea potențialului clienților în zona alocată și identificarea de noi oportunități de afaceri și provocări;
  • Monitorizarea evoluției pieței în ceea ce privește obiceiurile de consum ale clienților, precum și activitățile de concurență;
  • Vizite regulate ale clienților;
  • Raportarea activității.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Sales Technical Support

Vanzari

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Cunoștințele tehnice sunt un plus;
  • Învățământul superior, cu accent pe educația tehnică;
  • Vorbește fluent limba engleză la nivel mediu avansat (scris și vorbit), cu bune abilități de comunicare;
  • 1+ ani de experiență într-o poziție similară într-un mediu comercial (asistență pentru clienți, asistență tehnică);
  • Cunoștințe informatice - intermediar / avansat: Word, Excel;
  • Persoană adaptabilă, proactivă;
  • Abilitatea de a lucra independent și de a coopera intern și extern;
  • Atentie la detalii;
  • Abilități orientate către client, abilități interpersonale bune cu clienții interni și externi;
  • Team player, gestionează eficient timpul și volumul de muncă;
  • Disponibilitatea de lucru în schimburi.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Răspunderea solicitărilor de asistență tehnică prin telefon sau prin e-mail;
  • Respectarea procedurile standard ale biroului de asistență;
  • Redirecționarea problemele intampinate către sursa adecvată;
  • Prelucrarea și centralizarea bazei de date;
  • Pregătirea rapoartelor specifice;
  • Pregătirea și prelucrarea rapoartelor solicitate de șeful departamentului.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

In acest moment nu avem niciun job disponibil.

PR & Marketing Manager

Altele

Căutăm un PR & Marketing Manager dinamic care să se alăture echipei noastre, pe măsură ce continuăm să ne dezvoltăm produsele și serviciile în industria jocurilor de noroc. Candidatul selectat va fi responsabil cu coordonarea departamentulului de PR și Marketing.

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Experiență dovedită de cel puțin 3 ani în PR și Marketing;
  • Customer service-oriented, cu capacitatea de a atinge obiectivele;
  • Licență în Marketing;
  • Persoană comunicativă și orientată spre oameni.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Strategii de PR și Marketing;
  • Relația cu mass-media;
  • Comunicate de presă și anunțarea campaniilor;
  • Rapoarte mass-media;
  • Supravegherea producției de conținut (reclame, videoclipuri, social media etc);
  • Organizarea de conferințe de presă și evenimente la scară largă, precum expoziții;
  • Supravegherea cercetărilor de piață
  • Aducerea de noi oportunități de afaceri;
  • Gestionarea relațiilor cu clienții;
  • Supravegherea strategiilor de social media PR.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)

Aplicati la acest job

Personal curățenie

Administrativ

Angajăm personal curățenie la depozitul din Buftea (Eli Park - Cartier Sabareni)

Program: Luni - Vineri, 08:00-17:00, cu o oră pauză de masă.

Punct de lucru: zona Chitila - Buftea

Candidatul ideal

Persoană motivată, proactivă, cu un ridicat grad de responsabilitate și seriozitate.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Efectuează zilnic curățenia în condiții corespunzătoare;
  • Execută dezinfecția zilnică a mobilierului din spațiile unde își desfășoară activitatea personalul locației;
  • Curăță și spală, ori de câte ori este necesar, geamurile din interiorul și exteriorul locației;
  • Curăță și dezinfectează zilnic grupurile sanitare cu materiale și ustensile specifice acestor locuri;
  • Asigură aprovizionarea depozitului și a grupurilor sanitare cu materialele necesare;

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Prânz oferit de firmă
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Front Desk Officer / Receptionist

Administrativ

Căutăm o persoana plăcuta la recepție pentru a îndeplini toate sarcinile de recepționer.

Vei fi „fața” companiei pentru toți vizitatorii și vei fi responsabil pentru prima impresie pe care o facem. Candidatul ideal va avea o personalitate prietenoasă, fiind în același timp foarte perceptiv și disciplinat. Ar trebui să puteți trata plângerile și să oferiți informații corecte. O abordare orientată spre client este esențială.

Scopul este de a face oaspeții și vizitatorii să se simtă confortabil și apreciați în timp ce se află în incinta noastră.

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

  • Experiență dovedită ca Front Desk Officer/Receptionist sau funcție relevantă;
  • Cunoștințe de limba engleză (oral și scris);
  • Cunoștințe excelente despre MS Office (în special Excel și Word);
  • Capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu clientii cat si cu colegii;
  • Capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;
  • Orientarea către clienți;
  • Studii medii ( minim diploma de BAC );
  • Calificările suplimentare vor fi un plus.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Mentinerea ordinii si organizarea biroului in zona de receptie;
  • Intâmpinarea oaspețiilor;
  • Preluarea/directionarea apelurile telefonice, mesaje si e-mail-uri;
  • Primirea, inregistrarea si distribuirea corespondentei cat si a diverselor documente;
  • Relatia cu firmele de curierat;
  • Monitorizarea rechizitelor de birou și plasarea comenzilor de birotica-papetarie atunci când este necesar.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex) 
Aplicati la acest job

Contabil Junior

Finance

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Absolvent în economie;
  • Cunostinte excelente de calculator (in special EXCEL);
  • Comunicare clară și concisă atât vorbită cât și scrisă în limba engleză;
  • Cunoașterea programului SAP este un avantaj;
  • Capacitate dovedită de a organiza și de a comunica clar gândurile și ideile;
  • Atitudine proactivă.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Procesează facturile companiei, inclusiv cheltuielile angajaților;
  • Cooperează strâns cu alte departamente;
  • Păstrează dovezile colectării și înregistrează extrasele bancare;
  • Investighează zilnic litigiile legate de facturile clienților;
  • Rulează rapoartele zilnice, săptămânale și lunare în Excel și a rapoartelor de colectare pe baza datelor extrase.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

HR Officer

Resurse Umane

Căutăm un HR Officer care să se ocupe de o varietate de sarcini administrative legate de personal. Rolul este de a acționa ca legătura între Departamentul de Resurse Umane și angajați, asigurând o comunicare fluidă și rezolvarea promptă a tuturor sarcinilor. De asemenea, va sprijini activitățile zilnice de HR și va ajuta la coordonarea politicilor, proceselor și documentelor relevante de HR.

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Experiență dovedită de minim 1 an pe pozitii similare;
  • Cunostinte ale legislației muncii din România;
  • Cunostinte bune de limba engleza;
  • Abilitati de organizare si prioritizare;

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Asistență în operațiunile de zi cu zi ale departamentului HR;
  • Intocmeste si administreaza dosarele de personal;
  • Centralizeaza si verifica documentele necesare angajarii;
  • Deruleaza activități legate de medicina muncii (programari medicale, urmărirea seturilor de competențe, legătura cu centrele medicale);
  • Intocmeste documentele de angajare (fisele postului, contracte de munca, acte aditionale etc.), precum si a altor documente solicitate de angajati;
  • Constituie un sprijin în organizarea activităților companiei (team building, petreceri, training etc.).

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Recruiter

Resurse Umane

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Experiență relevantă în recrutare, de minim 2-3 ani, ca Senior Recruiter (pentru poziții de middle și top management);
  • Deține cunoștințe PC (MS Office, în special);
  • Limba engleză, scris - vorbit, de la un nivel mediu până la avansat;
  • Isi prioritizează sarcinile, organizează și comunică eficient;
  • Este sincer și de încredere;
  • Este prezentabil si profesionist în orice moment;
  • Deține cunoștințe de bază ale legislației muncii.

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Pentru acest rol, ar trebui să fiți capabil să lucrați în mod autonom și să desfășurați toate activitățile de recrutare;
  • De asemenea, veți sprijini activitățile zilnice și veți asista la coordonarea politicilor de HR, proceselor și documentelor relevante.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

In acest moment nu avem niciun job disponibil.

Consilier Juridic

Legal

Euro Games Technology Romania este în căutarea unui nou coleg/colege care să se alăture departamentului Juridic.

Responsabilități:

  • Analizează contractele existente între companie și furnizori/client, le adaptează conform legislației comerciale și civile și intereselor companiei reprezentate;
  • Analizează toate documentele furnizate de celelalte departamente și oferă consultanță juridică cu privire la subiectele expuse;
  • Actualizează permanent informațiile referitoare la noile modificări de legislație și pune la dispoziție către persoanele interesate din organizație noile informații și implicații pentru activitatea acestora;
  • Soluționează problemele apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal;
  • Apelează la specialiști din domeniu, în cazul în care problemele apărute sunt mai presus de cunoștințele și experiența sa;
  • Consiliază managementul cu privire la corectitudinea și modul de realizare a planurilor și strategiei elaborate de acesta, din punct de vedere legal;

Experiența necesară:

  • Studii de specialitate (juridice);
  • Experiență relevantă în domeniu, ca jurist, de preferință în domeniul de activitate al firmei;
  • Cunoștințe aprofundate de drept civil, comercial și dreptul muncii;
  • Cunoștințe și simț economic;
  • Cunoștințe IT (MS Office, MS Outlook);
  • Cunoștințe avansate de limba engleză.

Profil:

  • Abilități de analiză și sinteză a informației, corectitudine;
  • Orientare către soluționarea problemelor;
  • Capacitate de a comunica și de a traduce din limbajul de specialitate pentru a adapta mesajul către persoane cu specializări diferite;
  • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;
  • Obiectivitate, abilitatea de a lua decizii importante în timp scurt;
  • Responsabilitate, capacitate de a-și asuma riscuri.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Avocat

Legal

Euro Games Technology Romania este în căutarea unui nou "In House Lawyer" care să se alăture echipei noastre.

Candidatul ideal:

  • Experiență de minim 4 ani în domeniul dreptului comercial, al muncii și conformității;
  • Experiență în consultanță oferită clienților din cel puțin 2 -3 industrii;
  • Experiență relevantă în redactarea și negocierea de contracte;
  • Cunoaștere foarte bună a terminologiei juridice în limba engleză;
  • Bune abilități de comunicare;
  • Eficient, fiabil, analitic, flexibil și adaptabil;
  • Abilități puternice de negociere;
  • Capacitatea de a identifica riscurile, de a da sfaturi și de a lua decizii într-un mod clar și simplu;
  • Abilități de rezolvare a problemelor;
  • Capacitate de lucru în echipă;
  • Experiență anterioară de lucru în mediul comercial, ca avocat intern sau consilier juridic ar constitui un avantaj;
  • Experiență anterioară în industria jocurilor de noroc, zona protecției datelor și AML ar constitui un plus;

Descrierea jobului:

  • Practică dreptul preventiv, oferă suport juridic intern și avize juridice pe probleme juridice specifice;
  • Reprezintă compania în fața autorităților relevante;
  • Consilierea companiei în legătură cu relația contractuală cu partenerii săi comerciali;
  • Oferirea de avize juridice în legătură cu procedura de recuperare a creanțelor;
  • Asigură suport în recuperarea creanțelor prin întocmirea de sesizări, reclamații în instanță și reprezentare juridică;
  • Redactarea, revizuirea și modificarea mai multor tipuri de acorduri și documente;
  • Întocmirea de documente pe diverse aspecte ce țin de activitățile curente ale societății;
  • Urmărirea modificărilor legislative și emiterea de recomandări pentru a asigura conformitatea și identificarea riscurilor;
  • Responsabil de implementarea tuturor cerințelor de reglementare;
  • Negocierea acordurilor ce urmează a fi încheiate de către societate;
  • Asistă echipa de management în negocieri cu clienții sau furnizorii;
  • Asistă departamentul HR în interpretarea legislației muncii/ negocierea CCM/actualizarea regulamentului intern/ redactarea și modificarea politicilor interne;
  • Ține compania la curent cu actualizările și modificările acestor obligații legale și de reglementare;
  • Monitorizează conformitatea organizației cu toată legislația în legătură cu protecția datelor;
  • Actualizare/elaborare și modificare continuă a politicilor interne ale politicii și procedurilor de prelucrare a datelor;
  • Bună cunoaștere a reglementărilor naționale și internaționale în domeniul AML/activitatea KYC;
  • Actualizare/elaborare și modificare continuă a politicilor interne ale politicii și procedurilor AML.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonament transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

Deputy of Legal Assistant

Legal

Candidatul ideal

Candidatul ideal ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Absolvent de studii juridice;
  • Experienta relevanta de minim 1 an;
  • Cunoștințe foarte bune de limba engleză, termeni juridici;
  • Experienta si abilitati foarte bune in redactarea actelor juridice;
  • Comunicativ, eficient, de încredere, analitic, flexibil și adaptabil;
  • Experiența anterioară de lucru în mediul comercial cu orice sistem ERP se considera un avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Furnizarea de avize juridice la cererea Directorului Juridic;
  • Redactarea mai multor tipuri de acorduri si documente;
  • Asigurarea că toate aspectele legate de bunul flux de lucru al departamentului, având în vedere munca sa, sunt îndeplinite;
  • Responsabil de munca sa;
  • Introducerea documentelor legale de bază și corespondență;
  • Ținerea zilnică a evidenței cu depunerea documentelor în format electronic și pe hârtie;
  • Intocmirea rapoartelor juridice si de management;
  • Mentinerea si actualizarea bazelor de date;
  • Oferirea de suport administrativ;
  • Gestionarea comunicarii cu clientii;
  • Efectuează cercetări statistice/documentare;
  • Menținerea listelor de contacte;
  • Obținerea informațiilor relevante de la alte organizații sau instituții oficiale.

Beneficii

  • Pachet salarial motivant
  • Bonusuri lunare semnificative
  • Abonament medical clinică privată
  • Localizarea biroului într-o zonă foarte bună
  • Decontare abonamente transport (STB / Metrorex)
Aplicati la acest job

NEWSLETTER

Fiti la curent cu noutatile EGT Romania

Iți mulțumim pentru vizită!

Aboneaza-te la Newsletterul EGT România pentru a fi primul care află cele mai noi informații!