ONLINE Suport online
Buna ziua, pentru orice informatie sau sfat ati avea nevoie, lasati-ne un mesaj aici!
RO EN
Cariere

Cariere

Toate joburile Tehnic Business Creativ Altele

Vino să faci parte dintr-o echipă extraordinară!

În prezent, compania are mai mult de 1050 de profesioniști angajați la nivel internațional.

EGT România asigură un mediu de lucru competitiv care atrage cei mai competenți profesioniști din domeniu. Astfel am creat o echipă cu un excelent "know-how", compania investind constant în dezvoltare și atingând astfel un rol-cheie în industria românească a jocurilor de noroc.

Cautăm persoane proactive, cu dorința de a se dezvolta în mod continuu. Chiar dacă nu avem disponibilă o poziție care să se potrivească experienței voastre, dar vreți să faceți parte din echipa EGT România, nu ezitați să ne trimiteți CV-ul la office@egt-bg.ro, specificând poziția pentru care aplicați.

Oferim un pachet salarial atractiv şi bonusuri ȋn funcţie de performanţă, un mediu business internaţional şi posibilităţi de dezvoltare excelente. 

Mult succes!

Joburi disponibile

Graphic & Motion Designer

Creativ

Suntem o echipă creativă și căutam un Graphic Designer care să ne completeze. Dacă ești interesat și vrei să știi de ce avem nevoie, vezi detaliile mai jos. În primul rând este necesar să ne trimiți portofoliul tău pe adresa de e-mail office@egt-bg.ro.

Aptitudini:

  • Foarte bune cunoștințe de: Adobe Photoshop, InDesign și Illustrator, Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro;
  • Bune cunoștințe de: Office Suite (Word, Power-Point);
  • Cunoștințe de bază de: Adobe Flash, Adobe Dreamweaver, 3D rendering software;
  • Cunoștințe de bază și adaptabilitate ridicată la diferite formate de grafică.

Abilități (de preferat, nu obligatorii):

  • Experiență cu 3Ds Max;
  • Experiență cu CAD software;
  • Fluență în limba engleză (atât scris, cât și vorbit);
  • Experiență anterioară într-o agenție de publicitate.

Responsabilități:

  • Crearea și dezvoltarea materialelor pentru expoziție, de broșuri, ads-uri, vizualuri pentru social media, infografice, e-book, materiale publicitare de diferite tipuri;
  • Crearea de videouri interactive pentru branding, bazate pe briefurile departamentului de Marketing;
  • Crearea de layouturi și aplicarea principiilor de design, inclusiv aspect, elemente de tipografie, fotografie, compoziție;
  • Aportul la idei originale pentru proiecte noi sau în desfășurare;
  • Materiale promoționale care respectă identitatea și stilul brandului.

Cerințe:

  • Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan și de a respecta deadline-urile;
  • Spirit de echipă;
  • Receptivitate la feedback;
  • Minimum 3 ani experiență în grafic design și video;
  • Este considerat un plus: 3DS Max.

Unele dintre avantaje:

  • Salariu extrem de competitiv;
  • Bonusuri bazate pe performanță;
  • Echipă creativă și deschisă;
  • Mediu internațional.
Aplicati la acest job

Reprezentant Vanzari vorbitor de limba rusa

Business

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Studii superioare finalizate;
  • Limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit);
  • Limba rusa la nivel avansat (scris si vorbit) - obligatoriu;
  • Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara intr-un mediu comercial (vanzari, asistenta pentru clienti);
  • Abilitati de operare PC - MS Office: Word, Excel;
  • Permis de conducere - categoria B.

Aptitudini:

  • Abilitatea de a relationa intr-o maniera excelenta, avand o abordare prietenoasa si informativa;
  • Focusat pe client, cu personalitate flexibila si capacbil sa abordeze atitudinea portrivita in situatiile conflictuale;
  • Atent la detalii;
  • Abilitatea de a lucra independent, precum și să coopereze activ în cadrul intern și extern.

Responsabilitati:

  • Anticiparea si identificarea nevoilor clientului;
  • Colectarea si raportarea informatiilor relevante obtinute din piata;
  • Evaluarea potentialului clientilor din zona alocata si identificarea de noi oportunitati si provocari;
  • Dezvoltarea si intretinerea unor parteneriate de succes cu scopul de a atrage si mentine interesul si satisfactia clientilor pentru produsele companiei;
  • Efectuarea cu regularitate si intr-un mod intensiv de vizite in teritoriului alocat;
  • Activitate de raportare.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Asistent executiv

Business

Reprezentant Vanzari vorbitor de limba maghiara

Business

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Studii superioare finalizate;
  • Limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit);
  • Limba maghiara la nivel avansat (scris si vorbit) - obligatoriu;
  • Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara intr-un mediu comercial (vanzari, asistenta pentru clienti);
  • Abilitati de operare PC - MS Office: Word, Excel;
  • Permis de conducere - categoria B.

Aptitudini:

  • Abilitatea de a relationa intr-o maniera excelenta, avand o abordare prietenoasa si informativa;
  • Focusat pe client, cu personalitate flexibila si capacbil sa abordeze atitudinea portrivita in situatiile conflictuale;
  • Atent la detalii;
  • Abilitatea de a lucra independent, precum și să coopereze activ în cadrul intern și extern.

Responsabilitati:

  • Anticiparea si identificarea nevoilor clientului;
  • Colectarea si raportarea informatiilor relevante obtinute din piata;
  • Evaluarea potentialului clientilor din zona alocata si identificarea de noi oportunitati si provocari;
  • Dezvoltarea si intretinerea unor parteneriate de succes cu scopul de a atrage si mentine interesul si satisfactia clientilor pentru produsele companiei;
  • Efectuarea cu regularitate si intr-un mod intensiv de vizite in teritoriului alocat;
  • Activitate de raportare.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Reprezentant Vanzari

Business

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Studii superioare finalizate;
  • Fluent in limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit) cu bune abilitati de comunicare;
  • Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara intr-un mediu comercial (vanzari, asistenta pentru clienti);
  • Abilitati de operare PC - nivel mediu / avansat: Word, Excel;
  • Obligatoriu permis de conducere categoria B.

Aptitudini:

  • Abilitatea de a comunica si relationa intr-o maniera excelenta, avand o abordare prietenoasa si informativa;
  • Capacitate ridicata de focusare spre client si de gestionare cu calm a situatiilor conflictuale;
  • Persoana adaptabila, proactiva, cu gandire flexibila si initiativa;
  • Abilitati de prioritizare si multitasking;
  • Construit sa induca o imagine profesionala puternica;
  • Dinamic si proactiv;
  • Team player.

Responsabilitati:

  • Dezvoltarea si intretinerea unor parteneriate de succes cu scopul de a atrage si mentine interesul  si satisfactia clientilor pentru produsele companiei;
  • Atragerea si mentinerea atentiei potentialilor clienti cu scopul de a face vanzare;
  • Anticiparea si identificarea nevoilor clientului;
  • Colectarea si raportarea informatiilor relevante obtinute din piata;
  • Atingerea obiectivelor de vanzari;
  • Mentinerea unei  relatii excelente cu clientii din portofoliu;
  • Evaluarea potentialului clientilor din zona alocata si identificarea de noi oportunitati si provocari;
  • Monitorizarea evolutiei pietei in ceea ce priveste obiceiurile de consum ale clientului; precum si activitati in domeniul concurentei;
  • Efectuarea cu regularitate de vizite clientilor din zona alocata;
  • Raportarea cu exactitate a activitatii desfasurate;
  • Vizitarea cu regularitate si intr-un mod intensiv a teritoriului alocat.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Compliance Officer

Tehnic

Deputy of Sales Director with SAP

Business

Expert Contabil

Business

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Studii superioare de specialitate finalizate - Contabilitate (obligatoriu);
  • Cunostinte solide privind legislatia si reglementarile contabile, fiscale;
  • Minim 5 ani experienta de lucru in contabilitatea generala;
  • Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
  • Operare PC: MS Office (Word, Excel);
  • Experienta de lucru cu Wizzcount reprezinta un avantaj.

Aptitudini:

  • Atentie crescuta la detalii;
  • Abilitatea de a organiza si prioritiza activitatile zilnice;
  • Capacitatea de a respecta deadline-urile;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
  • Atitudine proactiva.

Responsabilitati:

Lucreaza ca si contabil senior intern pentru una dintre companiile noastre care activeaza in industria jocurilor de noroc avand ca responsabilitati urmatoarele:

  • Colectarea documentelor contabile de la punctele de lucru si recuperarea facturilor electronice;
  • Inregistrarea tranzactiilor utilizand software-ul contabil Wizzcount (facturi primite, tranzactii bancare, etc.)
  • Pregatirea platilor catre furnizori si efectuarea reconcilierilor;
  • Efectuarea inchiderii lunare;
  • Calcularea impozitelor si pregatirea situatiilor fiscale;
  • Intocmirea calculului salarial;
  • Pregatirea rapoartelor pentru uz managerial (P&L, BS, etc.);
  • Asigurarea controlului intern asupra cheltuielilor companiei.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Deputy of Technical Director with SAP

Tehnic

Manager PR & Marketing

Creativ

Asistent Suport Coduri

Business

Candidatul ideal

Calificare și experiență:

  • mimin studii medii absolvite;
  • fluent în limba engleză la nivel mediu (scris și vorbit), cu bune abilități de comunicare;
  • 1+ ani experiență într-o poziție similară, într-un mediu comercial (asistență clienți, suport tehnic etc.);
  • operare PC - nivel mediu Word, Excel.

Aptitudini:

  • Persoana adaptabilă, proactivă, cu gândire flexibilă și inițiativă, care învață repede;
  • Abilitatea de a lucra independent, precum și să coopereze activ în cadrul intern și extern;
  • Capacități de comunicare, organizatorice și de relaționare dezvoltate;
  • Orientat către detalii și capacitatea de a lucra cu precizie.

Cerintele postului:

  • Minim studii medii (studiile tehnice se consideră un avantaj);
  • Întocmirea de rapoarte (la cerere);
  • Cunoștințe de MS Office, aplicații de planificare, baze de date;
  • Orientat către detalii și capacitatea de a lucra cu precizie;
  • Lucru în strânsă colaborare cu echipa de vânzări;
  • Întocmirea de rapoarte specifice de activitate;

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri și recompense în funcție de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu multinațional, în cadrul unei companii aflată în plină ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atrăgător și favorabil;
  • Echipă tânără, dinamică și entuziastă.

Viziunea noastră:

Angajații sunt cea mai valoroasă resursă a companiei noastre. Vedem în oamenii noștri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Să lucrezi într-o companie cu o reputație bună,  aflată în plină ascensiune, este un stimulent pentru întreaga echipă. Compania angajează persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atât personal, cât și profesional, într-un mediu profesionist, colegial și unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ și ai spirit liber în gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino să faci parte din echipa noastră!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteți citi aici.

Aplicati la acest job

Key Account Manager

Tehnic

Programator C++ / Linux

Tehnic

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Studii superioare in unul din urmatoarele domenii: Inginerie, Informatica
  • Experienta semnificativa in IT;
  • Cunoasterea sistemului de operare Linux;
  • Experienta in dezvoltarea C/C ++;
  • Experienta sau disponibilitate sa invete: Codeblocks, wxWidgets;
  • Cunoasterea bazelor de date (MySQL);
  • Fluenta in limba Engleza.

Aptitudini:

  • Dedicare sustinuta, abilitati excelente de organizare, mai ales in perioadele cu un volum mare de activitate;
  • O atitudine de tipul "can do".

Responsabilitati:

Departamentul de Dezvoltare al Euro Games Technology - România caută un programator cu experiență in Linux / C ++ care să se alăture echipei noastre. Veți face parte dintr-o companie internaționala aflata in plina ascensiune, în care veți avea posibilitatea de a va dezvolta abilitățile și a va atinge atat obiectivele personale, cat si profesionale.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Administrator Parcare

Altele

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Diploma de bacalaureat;
  • Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;
  • Permis de conducere - categoria B;
  • Bune cunostinte de limba Engleza;

Aptitudini:

  • Excelente abilitati de conducere a autovehiculelor;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
  • Abilitatea de a fi discret in situatii ce necesita confidentialitate;
  • Abilitatea de a interactiona cu vizitatorii si membrii echipei intr-o maniera profesionala.

Responsabilitati:

  • Intampina oaspetii la intrarea principala a companiei intr-o maniera placuta si eleganta;
  • Asigura intr-un mod organizat si eficient activitatile specifice pozitiei si actioneaza conform nevoilor aferente;
  • Actioneaza ca o resursa atat pentru membrii echipei, cat si pentru oaspetii companiei mentinandu-se informat cu privire la facilitatile interne si externe;
  • Raspunde la nevoile, intrebarile si solicitarile angajatorului intr-o maniera eleganta dand dovada de promptitudine si serviabilitate;
  • Asigura curatenia, ordinea si atmosfera primitoare a zonelor de lucru specifice activitatii;
  • Asigura mentenanta zilnica a autovehiculului;
  • Îndeplinește îndatoririle zilnice în deplină conformitate cu politicile, procedurile și reglementările din cadrul companiei.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Compliance Officer

Tehnic

Deputy of Technical Director with SAP

Tehnic

Key Account Manager

Tehnic

Programator C++ / Linux

Tehnic

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Studii superioare in unul din urmatoarele domenii: Inginerie, Informatica
  • Experienta semnificativa in IT;
  • Cunoasterea sistemului de operare Linux;
  • Experienta in dezvoltarea C/C ++;
  • Experienta sau disponibilitate sa invete: Codeblocks, wxWidgets;
  • Cunoasterea bazelor de date (MySQL);
  • Fluenta in limba Engleza.

Aptitudini:

  • Dedicare sustinuta, abilitati excelente de organizare, mai ales in perioadele cu un volum mare de activitate;
  • O atitudine de tipul "can do".

Responsabilitati:

Departamentul de Dezvoltare al Euro Games Technology - România caută un programator cu experiență in Linux / C ++ care să se alăture echipei noastre. Veți face parte dintr-o companie internaționala aflata in plina ascensiune, în care veți avea posibilitatea de a va dezvolta abilitățile și a va atinge atat obiectivele personale, cat si profesionale.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Reprezentant Vanzari vorbitor de limba rusa

Business

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Studii superioare finalizate;
  • Limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit);
  • Limba rusa la nivel avansat (scris si vorbit) - obligatoriu;
  • Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara intr-un mediu comercial (vanzari, asistenta pentru clienti);
  • Abilitati de operare PC - MS Office: Word, Excel;
  • Permis de conducere - categoria B.

Aptitudini:

  • Abilitatea de a relationa intr-o maniera excelenta, avand o abordare prietenoasa si informativa;
  • Focusat pe client, cu personalitate flexibila si capacbil sa abordeze atitudinea portrivita in situatiile conflictuale;
  • Atent la detalii;
  • Abilitatea de a lucra independent, precum și să coopereze activ în cadrul intern și extern.

Responsabilitati:

  • Anticiparea si identificarea nevoilor clientului;
  • Colectarea si raportarea informatiilor relevante obtinute din piata;
  • Evaluarea potentialului clientilor din zona alocata si identificarea de noi oportunitati si provocari;
  • Dezvoltarea si intretinerea unor parteneriate de succes cu scopul de a atrage si mentine interesul si satisfactia clientilor pentru produsele companiei;
  • Efectuarea cu regularitate si intr-un mod intensiv de vizite in teritoriului alocat;
  • Activitate de raportare.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Asistent executiv

Business

Reprezentant Vanzari vorbitor de limba maghiara

Business

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Studii superioare finalizate;
  • Limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit);
  • Limba maghiara la nivel avansat (scris si vorbit) - obligatoriu;
  • Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara intr-un mediu comercial (vanzari, asistenta pentru clienti);
  • Abilitati de operare PC - MS Office: Word, Excel;
  • Permis de conducere - categoria B.

Aptitudini:

  • Abilitatea de a relationa intr-o maniera excelenta, avand o abordare prietenoasa si informativa;
  • Focusat pe client, cu personalitate flexibila si capacbil sa abordeze atitudinea portrivita in situatiile conflictuale;
  • Atent la detalii;
  • Abilitatea de a lucra independent, precum și să coopereze activ în cadrul intern și extern.

Responsabilitati:

  • Anticiparea si identificarea nevoilor clientului;
  • Colectarea si raportarea informatiilor relevante obtinute din piata;
  • Evaluarea potentialului clientilor din zona alocata si identificarea de noi oportunitati si provocari;
  • Dezvoltarea si intretinerea unor parteneriate de succes cu scopul de a atrage si mentine interesul si satisfactia clientilor pentru produsele companiei;
  • Efectuarea cu regularitate si intr-un mod intensiv de vizite in teritoriului alocat;
  • Activitate de raportare.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Reprezentant Vanzari

Business

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Studii superioare finalizate;
  • Fluent in limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit) cu bune abilitati de comunicare;
  • Minim 1 an de experienta intr-o pozitie similara intr-un mediu comercial (vanzari, asistenta pentru clienti);
  • Abilitati de operare PC - nivel mediu / avansat: Word, Excel;
  • Obligatoriu permis de conducere categoria B.

Aptitudini:

  • Abilitatea de a comunica si relationa intr-o maniera excelenta, avand o abordare prietenoasa si informativa;
  • Capacitate ridicata de focusare spre client si de gestionare cu calm a situatiilor conflictuale;
  • Persoana adaptabila, proactiva, cu gandire flexibila si initiativa;
  • Abilitati de prioritizare si multitasking;
  • Construit sa induca o imagine profesionala puternica;
  • Dinamic si proactiv;
  • Team player.

Responsabilitati:

  • Dezvoltarea si intretinerea unor parteneriate de succes cu scopul de a atrage si mentine interesul  si satisfactia clientilor pentru produsele companiei;
  • Atragerea si mentinerea atentiei potentialilor clienti cu scopul de a face vanzare;
  • Anticiparea si identificarea nevoilor clientului;
  • Colectarea si raportarea informatiilor relevante obtinute din piata;
  • Atingerea obiectivelor de vanzari;
  • Mentinerea unei  relatii excelente cu clientii din portofoliu;
  • Evaluarea potentialului clientilor din zona alocata si identificarea de noi oportunitati si provocari;
  • Monitorizarea evolutiei pietei in ceea ce priveste obiceiurile de consum ale clientului; precum si activitati in domeniul concurentei;
  • Efectuarea cu regularitate de vizite clientilor din zona alocata;
  • Raportarea cu exactitate a activitatii desfasurate;
  • Vizitarea cu regularitate si intr-un mod intensiv a teritoriului alocat.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Deputy of Sales Director with SAP

Business

Expert Contabil

Business

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Studii superioare de specialitate finalizate - Contabilitate (obligatoriu);
  • Cunostinte solide privind legislatia si reglementarile contabile, fiscale;
  • Minim 5 ani experienta de lucru in contabilitatea generala;
  • Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
  • Operare PC: MS Office (Word, Excel);
  • Experienta de lucru cu Wizzcount reprezinta un avantaj.

Aptitudini:

  • Atentie crescuta la detalii;
  • Abilitatea de a organiza si prioritiza activitatile zilnice;
  • Capacitatea de a respecta deadline-urile;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
  • Atitudine proactiva.

Responsabilitati:

Lucreaza ca si contabil senior intern pentru una dintre companiile noastre care activeaza in industria jocurilor de noroc avand ca responsabilitati urmatoarele:

  • Colectarea documentelor contabile de la punctele de lucru si recuperarea facturilor electronice;
  • Inregistrarea tranzactiilor utilizand software-ul contabil Wizzcount (facturi primite, tranzactii bancare, etc.)
  • Pregatirea platilor catre furnizori si efectuarea reconcilierilor;
  • Efectuarea inchiderii lunare;
  • Calcularea impozitelor si pregatirea situatiilor fiscale;
  • Intocmirea calculului salarial;
  • Pregatirea rapoartelor pentru uz managerial (P&L, BS, etc.);
  • Asigurarea controlului intern asupra cheltuielilor companiei.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

Asistent Suport Coduri

Business

Candidatul ideal

Calificare și experiență:

  • mimin studii medii absolvite;
  • fluent în limba engleză la nivel mediu (scris și vorbit), cu bune abilități de comunicare;
  • 1+ ani experiență într-o poziție similară, într-un mediu comercial (asistență clienți, suport tehnic etc.);
  • operare PC - nivel mediu Word, Excel.

Aptitudini:

  • Persoana adaptabilă, proactivă, cu gândire flexibilă și inițiativă, care învață repede;
  • Abilitatea de a lucra independent, precum și să coopereze activ în cadrul intern și extern;
  • Capacități de comunicare, organizatorice și de relaționare dezvoltate;
  • Orientat către detalii și capacitatea de a lucra cu precizie.

Cerintele postului:

  • Minim studii medii (studiile tehnice se consideră un avantaj);
  • Întocmirea de rapoarte (la cerere);
  • Cunoștințe de MS Office, aplicații de planificare, baze de date;
  • Orientat către detalii și capacitatea de a lucra cu precizie;
  • Lucru în strânsă colaborare cu echipa de vânzări;
  • Întocmirea de rapoarte specifice de activitate;

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri și recompense în funcție de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu multinațional, în cadrul unei companii aflată în plină ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atrăgător și favorabil;
  • Echipă tânără, dinamică și entuziastă.

Viziunea noastră:

Angajații sunt cea mai valoroasă resursă a companiei noastre. Vedem în oamenii noștri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Să lucrezi într-o companie cu o reputație bună,  aflată în plină ascensiune, este un stimulent pentru întreaga echipă. Compania angajează persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atât personal, cât și profesional, într-un mediu profesionist, colegial și unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ și ai spirit liber în gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino să faci parte din echipa noastră!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteți citi aici.

Aplicati la acest job

Graphic & Motion Designer

Creativ

Suntem o echipă creativă și căutam un Graphic Designer care să ne completeze. Dacă ești interesat și vrei să știi de ce avem nevoie, vezi detaliile mai jos. În primul rând este necesar să ne trimiți portofoliul tău pe adresa de e-mail office@egt-bg.ro.

Aptitudini:

  • Foarte bune cunoștințe de: Adobe Photoshop, InDesign și Illustrator, Adobe After Effects, Adobe Premiere Pro;
  • Bune cunoștințe de: Office Suite (Word, Power-Point);
  • Cunoștințe de bază de: Adobe Flash, Adobe Dreamweaver, 3D rendering software;
  • Cunoștințe de bază și adaptabilitate ridicată la diferite formate de grafică.

Abilități (de preferat, nu obligatorii):

  • Experiență cu 3Ds Max;
  • Experiență cu CAD software;
  • Fluență în limba engleză (atât scris, cât și vorbit);
  • Experiență anterioară într-o agenție de publicitate.

Responsabilități:

  • Crearea și dezvoltarea materialelor pentru expoziție, de broșuri, ads-uri, vizualuri pentru social media, infografice, e-book, materiale publicitare de diferite tipuri;
  • Crearea de videouri interactive pentru branding, bazate pe briefurile departamentului de Marketing;
  • Crearea de layouturi și aplicarea principiilor de design, inclusiv aspect, elemente de tipografie, fotografie, compoziție;
  • Aportul la idei originale pentru proiecte noi sau în desfășurare;
  • Materiale promoționale care respectă identitatea și stilul brandului.

Cerințe:

  • Abilitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan și de a respecta deadline-urile;
  • Spirit de echipă;
  • Receptivitate la feedback;
  • Minimum 3 ani experiență în grafic design și video;
  • Este considerat un plus: 3DS Max.

Unele dintre avantaje:

  • Salariu extrem de competitiv;
  • Bonusuri bazate pe performanță;
  • Echipă creativă și deschisă;
  • Mediu internațional.
Aplicati la acest job

Manager PR & Marketing

Creativ

Administrator Parcare

Altele

Candidatul ideal:

Experienta si competente:

  • Diploma de bacalaureat;
  • Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;
  • Permis de conducere - categoria B;
  • Bune cunostinte de limba Engleza;

Aptitudini:

  • Excelente abilitati de conducere a autovehiculelor;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
  • Abilitatea de a fi discret in situatii ce necesita confidentialitate;
  • Abilitatea de a interactiona cu vizitatorii si membrii echipei intr-o maniera profesionala.

Responsabilitati:

  • Intampina oaspetii la intrarea principala a companiei intr-o maniera placuta si eleganta;
  • Asigura intr-un mod organizat si eficient activitatile specifice pozitiei si actioneaza conform nevoilor aferente;
  • Actioneaza ca o resursa atat pentru membrii echipei, cat si pentru oaspetii companiei mentinandu-se informat cu privire la facilitatile interne si externe;
  • Raspunde la nevoile, intrebarile si solicitarile angajatorului intr-o maniera eleganta dand dovada de promptitudine si serviabilitate;
  • Asigura curatenia, ordinea si atmosfera primitoare a zonelor de lucru specifice activitatii;
  • Asigura mentenanta zilnica a autovehiculului;
  • Îndeplinește îndatoririle zilnice în deplină conformitate cu politicile, procedurile și reglementările din cadrul companiei.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri si recompense in functie de rezultate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu multinational, in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Mediu de lucru prietenos, atragator si favorabil;
  • Echipa tanara, dinamica si entuziasta.

Viziunea noastra:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Mai multe despre istoricul companiei noastre puteti citi aici.

Aplicati la acest job

NEWSLETTER

Fiti la curent cu noutatile EGT Romania

Iți mulțumim pentru vizită!

Aboneaza-te la Newsletterul EGT România pentru a fi primul care află cele mai noi informații!