ONLINE Suport online
Buna ziua, pentru orice informatie sau sfat ati avea nevoie, lasati-ne un mesaj aici!
RO EN
Cariere

Cariere

Toate joburile Tehnic Business Creativ

Vino să faci parte dintr-o echipă extraordinară!

În prezent, compania are mai mult de 1050 de profesioniști angajați la nivel internațional.

EGT România asigură un mediu de lucru competitiv care atrage cei mai competenți profesioniști din domeniu. Astfel am creat o echipă cu un excelent "know-how", compania investind constant în dezvoltare și atingând astfel un rol-cheie în industria românească a jocurilor de noroc.

Cautăm persoane proactive, cu dorința de a se dezvolta în mod continuu. Chiar dacă nu avem disponibilă o poziție care să se potrivească experienței voastre, dar vreți să faceți parte din echipa EGT România, nu ezitați să ne trimiteți CV-ul la office@egt-bg.ro, specificând poziția pentru care aplicați.

Oferim un pachet salarial atractiv şi bonusuri ȋn funcţie de performanţă, un mediu business internaţional şi posibilităţi de dezvoltare excelente. 

Mult succes!

Joburi disponibile

Programator C++ / Linux

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Cunoasterea sistemului de operare Linux;
  • Experienta in dezvoltarea C/C ++;
  • Experienta sau disponibilitate sa invete: Codeblocks, wxWidgets;
  • Cunoasterea bazelor de date (MySQL);
  • Fluenta in limba Engleza.

Ar fi important sa aiba, dar nu obligatoriu:

  • Dedicare sustinuta, abilitati excelente de organizare, mai ales in perioadele cu un volum mare de activitate;
  • O atitudine de tipul "can do";
  • Studii superioare in unul din urmatoarele domenii: Inginerie, Informatica sau experienta semnificativa in IT.

Responsabilitati:

Departamentul de Dezvoltare al Euro Games Technology - România caută un programator cu experiență in Linux / C ++ care să se alăture echipei noastre. Veți face parte dintr-o companie internaționala aflata in plina ascensiune, în care veți avea posibilitatea de a va dezvolta abilitățile și a va atinge atat obiectivele personale, cat si profesionale.

Beneficii:

  • Mediu de lucru placut si relaxant;
  • Conditii de lucru excelente;
  • Salariu atractiv;
  • Posibilitatea de a lucra intr-o echipa de tineri profesionisti;
  • Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
  • Activitate provocatoare si dinamica asociata cu acumularea de noi cunostinte;
  • Participarea la dezvoltarea/implementarea diverselor proiecte complexe.

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Asistent Tehnic Conformitate

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Studii superioare absolvite;
  • Bune abilitati de operare PC: Windows; Microsoft Office; Visio Professional; AutoCad; SAP - constituie un avantaj;
  • Minim 2-3 ani experienta de lucru cu reglementari si standarde legale constituie un avantaj;
  • Cunostinte tehnice de baza;
  • Abilitati excelente de gestionare si organizare a timpului;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare,
  • Fluenta in limba engleza este obligatorie.

Responsabilitati:

  • Sprijina activitatea și colaborarea societății cu instituțiile guvernamentale în ceea ce privește certificarea si omologarea noilor produse;
  • Intocmeste si redacteaza toate documentele necesare solicitarii si obtinerii omologarilor de tip pentru noile produse;
  • Colaboreaza si ajuta celelalte departamente in ceea ce priveste procedura pentru obtinerea aprobarilor de tip pentru produsele noi;
  • Intocmeste rapoarte si furnizeaza informatii cu privire la certificatele de omologare de tip;
  • Testeaza noile versiuni de software lansate si intocmeste instructiunile de utilizare si configurare ale acestora.

Beneficii:

  • Mediu de lucru placut si relaxant;
  • Conditii de lucru excelente;
  • Salariu atractiv;
  • Posibilitatea de a lucra intr-o echipa de tineri profesionisti;
  • Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala.

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Administrator Aplicatii IT

Tehnic
Cautam o persoana entuziasta pentru job-ul de Administrator Aplicații IT care sa implementeze, in toate departamentele noastre, un program complex de tip ERP. Vei avea posibilitatea sa lucrezi intr-un mediu relaxat si prietenos, in cadrul unei companii de renume internațional bazata pe tehnologie, aflata în plina ascensiune. Click pentru a aplica...

Candidatul ideal:

  • Minim 3 ani experienta de lucru cu sisteme de tip ERP, SAP (poate fi un avantaj) sau cu alte tipuri de sisteme de management privind integrarea;
  • Fluenta in Engleza este obligatorie;
  • Abilitati de intelegere a proceselor de productie, comerciale si de logistica;
  • Experienta in intelegerea ciclului de viata al dezvoltarii unei aplicatii;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
  • Abilitatea de a interactiona cu diferite tipologii de oameni aflati, regional/mondial;
  • Capacitatea de a lucra in echipa si de a angrena ceilalti membri in activitatea desfasurata;
  • Abilitati analitice foarte dezvoltate, orientare spre rezultate imediate si capacitate de solutionare a problemelor si nevoilor clientului;
  • Principalele caracteristici comportamentale detinute: rabdare, calm si atitudine non-conflictuala.

Ar fi important sa aiba, dar nu obligatoriu:

  • Dedicare sustinuta, abilitati excelente de organizare, mai ales in perioadele cu un volum mare de activitate;
  • O atitudine de tipul "can do";
  • Studii superioare in domeniul informaticii sau un domeniu conex constituie un plus.

Responsabilitati:

  • Principala responsabilitate va fi aceea de a instrui, implementa si administra un sistem ERP;
  • Proiectarea, instalarea, configurarea si intretinerea multiplelor procese de integrare;
  • Gestionarea altor instrumente de integrare cu SAP;
  • Asigura suportul de zi cu zi, inclusiv, dar fără a se limita, la monitorizarea sistemului, depanare, instruire și suport pentru utilizatorii finali;
  • Verificarea amanuntita a comenzilor zilnice primite si a situatiilor in care intervin incidente/erori;
  • Abilitati de comunicare eficienta si abordare proactiva in cazul unor incidente sau a unor situatii ce trebuiesc escaladate.

Beneficii:

  • Mediu de lucru placut si relaxant;
  • Conditii de lucru excelente;
  • Salariu atractiv;
  • Posibilitatea de a lucra intr-o echipa de tineri profesionisti;
  • Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
  • Activitate provocatoare si dinamica asociata cu acumularea de noi cunostinte;
  • Participarea la dezvoltarea/implementarea diverselor proiecte complexe.

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Manager Logistic

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Experienta de lucru dovedita ca si Manager de Logistica si Aprovizionare de minim de 3 ani;
  • Experienta de lucru cu sisteme ca ERP, SAP (constituie un mare avantaj),
  • Studii superioare finalizate;
  • Capacitate de abordare logica si sistematica la locul de munca;
  • Abilitati eficiente de gestionare a timpului de lucru;
  • Puternice abilitati de relationare interpersonala, capacitate dezvoltata de a lucra in echipa si de a coordona membrii acesteia;
  • Gandire laterala corelata cu o capacitate pronuntata de a lua decizii si abilitatea de a oferi solutii creative pentru rezolvarea problemelor;
  • Excelente abilitati de comunicare in limba engleza, atat oral, cat si in scris;
  • Abilitati analitice si de negociere;
  • Atitudine pozitiva fata de procesul de invatare continua;
  • Obligatoriu permis de conducere - categoria B.

Responsabilitati:

  • Recomanda modalitati optime de transport, rutarea, echipamentele sau frecventa;
  • Stabileste tipul de aprovizionare specific si sistemele specifice de monitorizare in concordanta cu nevoile companiei,
  • Planuieste si implementeaza manangementul fluxului de materiale pentru a satisface cerintele departamentelor de productie, vanzari si service;
  • Intocmeste politici sau proceduri pentru activitatile logistice;
  • Solutioneaza probleme legate de transporturi, sisteme logistice, importuri sau exporturi;
  • Proiecteaza modele pentru utilizarea lor in evaluarea programelor si serviciilor de logistica;
  • Supervizeaza activitatea specialistilor, a planificatorilor si programatorilor in logistica;
  • Colaboreaza cu departamentele de vanzari, depozit, si tehnic cu scopul de a integra activitatea de logistica cu sistemele si procesele de afaceri;
  • Coordoneaza in mod direct operatiunile logistice de intrare / iesire cum ar fi activitatile de transport si depozit, dar si masurile de siguranta si managementul calitatii.

Beneficii:

  • Mediu de lucru placut si relaxant;
  • Conditii de lucru excelente;
  • Salariu atractiv;
  • Posibilitatea de a lucra intr-o echipa de tineri profesionisti;
  • Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
  • Activitate provocatoare si dinamica asociata cu acumularea de noi cunostinte;
  • Participarea la dezvoltarea/implementarea diverselor proiecte complexe.

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Reprezentant Vanzari

Business
Cautam o persoana pro-activa si cu 1+ ani experienta intr-o pozitie similara in (vanzari, relatii cu clientii).Click pentru a aplica...

Candidatul ideal:

  • Studii superioare;
  • Fluent in limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit) cu bune abilitati de comunicare;
  • Abilitatea de a comunica si relationa intr-o maniera excelenta, avand o abordare prietenoasa si informativa;
  • Capacitate ridicata de focusare spre client si de gestionare cu calm a situatiilor conflictuale;
  • 1 + ani experienta intr-o pozitie similara intr-un mediu comercial (vanzari, asistenta pentru clienti);
  • Abilitati de operare PC - nivel mediu / avansat: Word, Excel;
  • Persoana adaptabila, proactiva, cu gandire flexibila si initiativa;
  • Obligatoriu permis de conducere categoria B;
  • Abilitati de prioritizare si multitasking;
  • Construit sa induca o imagine profesionala puternica;
  • Dinamic si proactiv;
  • Team player.

Responsabilitati:

  • dezvoltarea si intretinerea unor parteneriate de succes cu scopul de a atrage si mentine interesul  si satisfactia clientilor pentru produsele companiei
  • atragerea si mentinerea atentiei potentialilor clienti cu scopul de a face vanzare
  • anticiparea si identificarea nevoilor clientului
  • colectarea si raportarea informatiilor relevante obtinute din piata
  • atingerea obiectivelor de vanzari
  • mentinerea unei  relatii excelente cu clientii din portofoliu
  • evaluarea potentialului clientilor din zona alocata si identificarea de noi oportunitati si provocari
  • monitorizarea evolutiei pietei in ceea ce priveste obiceiurile de consum ale clientului precum si activitati in domeniul concurentei
  • efectuarea cu regularitate de vizite clientilor din zona alocata
  • raportarea cu exactitate a activitatii desfasurate
  • vizitarea cu regularitate si intr-un mod intensiv a teritoriului alocat

Beneficii:

  • Activitati de team building si petreceri in cadrul echipei;
  • Salariu motivant si bonusuri de performanta;
  • Mediu de lucru placut si relaxant;
  • Posibilitatea de a lucra intr-o companie aflata in plina ascensiune;

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Tehnician Electronist

Tehnic
Cautam o persoana pasionata de domeniul electronicii, care sa se alature echipei noastre. Click pentru a aplica...

Candidatul ideal:

  • Studii tehnice / inginerie absolvite ;
  • Cunostinte in domeniul tehnic - electronic ;
  • Dispus pentru deplasari in tara si strainatate ;
  • Permis auto obligatoriu - categoria B ;
  • Limba engleza - nivel conversational ;
  • Persoana responsabila, punctuala, capabila de munca in echipa si in conditii de stres.
  • Peste 1 an experiență în IT Hardware, Inginerie, Service / Reparatii, Specialisti / Tehnicieni, Telecomunicatii

Responsabilitati:

  • prestarea de munca de teren ce presupune interventii hardware si software asupra echipamentelor comercializate, precum si intretinerea acestora ;
  • mentenanta tehnica periodica prin recunoasterea si schimbarea pieselor defecte ;
  • dezasamblarea pieselor vechi si asamblarea pieselor noi ;
  • setarea si testarea jocurilor instalate ;
  • mentinerea unei relatii profesionale cu partenerii companiei.

Beneficii:

  • Salariu atractiv si competitiv;
  • Bonusuri lunare in functie de performanta;
  • Loc de munca in cadrul unei companii de traditie in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Activitati de teambuilding si petreceri in cadrul echipei;
  • Mediu de lucru placut si relaxant.

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Programator C++ / Linux

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Cunoasterea sistemului de operare Linux;
  • Experienta in dezvoltarea C/C ++;
  • Experienta sau disponibilitate sa invete: Codeblocks, wxWidgets;
  • Cunoasterea bazelor de date (MySQL);
  • Fluenta in limba Engleza.

Ar fi important sa aiba, dar nu obligatoriu:

  • Dedicare sustinuta, abilitati excelente de organizare, mai ales in perioadele cu un volum mare de activitate;
  • O atitudine de tipul "can do";
  • Studii superioare in unul din urmatoarele domenii: Inginerie, Informatica sau experienta semnificativa in IT.

Responsabilitati:

Departamentul de Dezvoltare al Euro Games Technology - România caută un programator cu experiență in Linux / C ++ care să se alăture echipei noastre. Veți face parte dintr-o companie internaționala aflata in plina ascensiune, în care veți avea posibilitatea de a va dezvolta abilitățile și a va atinge atat obiectivele personale, cat si profesionale.

Beneficii:

  • Mediu de lucru placut si relaxant;
  • Conditii de lucru excelente;
  • Salariu atractiv;
  • Posibilitatea de a lucra intr-o echipa de tineri profesionisti;
  • Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
  • Activitate provocatoare si dinamica asociata cu acumularea de noi cunostinte;
  • Participarea la dezvoltarea/implementarea diverselor proiecte complexe.

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Asistent Tehnic Conformitate

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Studii superioare absolvite;
  • Bune abilitati de operare PC: Windows; Microsoft Office; Visio Professional; AutoCad; SAP - constituie un avantaj;
  • Minim 2-3 ani experienta de lucru cu reglementari si standarde legale constituie un avantaj;
  • Cunostinte tehnice de baza;
  • Abilitati excelente de gestionare si organizare a timpului;
  • Abilitati dezvoltate de comunicare si relationare,
  • Fluenta in limba engleza este obligatorie.

Responsabilitati:

  • Sprijina activitatea și colaborarea societății cu instituțiile guvernamentale în ceea ce privește certificarea si omologarea noilor produse;
  • Intocmeste si redacteaza toate documentele necesare solicitarii si obtinerii omologarilor de tip pentru noile produse;
  • Colaboreaza si ajuta celelalte departamente in ceea ce priveste procedura pentru obtinerea aprobarilor de tip pentru produsele noi;
  • Intocmeste rapoarte si furnizeaza informatii cu privire la certificatele de omologare de tip;
  • Testeaza noile versiuni de software lansate si intocmeste instructiunile de utilizare si configurare ale acestora.

Beneficii:

  • Mediu de lucru placut si relaxant;
  • Conditii de lucru excelente;
  • Salariu atractiv;
  • Posibilitatea de a lucra intr-o echipa de tineri profesionisti;
  • Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala.

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Administrator Aplicatii IT

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Minim 3 ani experienta de lucru cu sisteme de tip ERP, SAP (poate fi un avantaj) sau cu alte tipuri de sisteme de management privind integrarea;
  • Fluenta in Engleza este obligatorie;
  • Abilitati de intelegere a proceselor de productie, comerciale si de logistica;
  • Experienta in intelegerea ciclului de viata al dezvoltarii unei aplicatii;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
  • Abilitatea de a interactiona cu diferite tipologii de oameni aflati, regional/mondial;
  • Capacitatea de a lucra in echipa si de a angrena ceilalti membri in activitatea desfasurata;
  • Abilitati analitice foarte dezvoltate, orientare spre rezultate imediate si capacitate de solutionare a problemelor si nevoilor clientului;
  • Principalele caracteristici comportamentale detinute: rabdare, calm si atitudine non-conflictuala.

Ar fi important sa aiba, dar nu obligatoriu:

  • Dedicare sustinuta, abilitati excelente de organizare, mai ales in perioadele cu un volum mare de activitate;
  • O atitudine de tipul "can do";
  • Studii superioare in domeniul informaticii sau un domeniu conex constituie un plus.

Responsabilitati:

  • Principala responsabilitate va fi aceea de a instrui, implementa si administra un sistem ERP;
  • Proiectarea, instalarea, configurarea si intretinerea multiplelor procese de integrare;
  • Gestionarea altor instrumente de integrare cu SAP;
  • Asigura suportul de zi cu zi, inclusiv, dar fără a se limita, la monitorizarea sistemului, depanare, instruire și suport pentru utilizatorii finali;
  • Verificarea amanuntita a comenzilor zilnice primite si a situatiilor in care intervin incidente/erori;
  • Abilitati de comunicare eficienta si abordare proactiva in cazul unor incidente sau a unor situatii ce trebuiesc escaladate.

Beneficii:

  • Mediu de lucru placut si relaxant;
  • Conditii de lucru excelente;
  • Salariu atractiv;
  • Posibilitatea de a lucra intr-o echipa de tineri profesionisti;
  • Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
  • Activitate provocatoare si dinamica asociata cu acumularea de noi cunostinte;
  • Participarea la dezvoltarea/implementarea diverselor proiecte complexe.

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Manager Logistic

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Experienta de lucru dovedita ca si Manager de Logistica si Aprovizionare de minim de 3 ani;
  • Experienta de lucru cu sisteme ca ERP, SAP (constituie un mare avantaj),
  • Studii superioare finalizate;
  • Capacitate de abordare logica si sistematica la locul de munca;
  • Abilitati eficiente de gestionare a timpului de lucru;
  • Puternice abilitati de relationare interpersonala, capacitate dezvoltata de a lucra in echipa si de a coordona membrii acesteia;
  • Gandire laterala corelata cu o capacitate pronuntata de a lua decizii si abilitatea de a oferi solutii creative pentru rezolvarea problemelor;
  • Excelente abilitati de comunicare in limba engleza, atat oral, cat si in scris;
  • Abilitati analitice si de negociere;
  • Atitudine pozitiva fata de procesul de invatare continua;
  • Obligatoriu permis de conducere - categoria B.

Responsabilitati:

  • Recomanda modalitati optime de transport, rutarea, echipamentele sau frecventa;
  • Stabileste tipul de aprovizionare specific si sistemele specifice de monitorizare in concordanta cu nevoile companiei,
  • Planuieste si implementeaza manangementul fluxului de materiale pentru a satisface cerintele departamentelor de productie, vanzari si service;
  • Intocmeste politici sau proceduri pentru activitatile logistice;
  • Solutioneaza probleme legate de transporturi, sisteme logistice, importuri sau exporturi;
  • Proiecteaza modele pentru utilizarea lor in evaluarea programelor si serviciilor de logistica;
  • Supervizeaza activitatea specialistilor, a planificatorilor si programatorilor in logistica;
  • Colaboreaza cu departamentele de vanzari, depozit, si tehnic cu scopul de a integra activitatea de logistica cu sistemele si procesele de afaceri;
  • Coordoneaza in mod direct operatiunile logistice de intrare / iesire cum ar fi activitatile de transport si depozit, dar si masurile de siguranta si managementul calitatii.

Beneficii:

  • Mediu de lucru placut si relaxant;
  • Conditii de lucru excelente;
  • Salariu atractiv;
  • Posibilitatea de a lucra intr-o echipa de tineri profesionisti;
  • Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala;
  • Activitate provocatoare si dinamica asociata cu acumularea de noi cunostinte;
  • Participarea la dezvoltarea/implementarea diverselor proiecte complexe.

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Tehnician Electronist

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Studii tehnice / inginerie absolvite ;
  • Cunostinte in domeniul tehnic - electronic ;
  • Dispus pentru deplasari in tara si strainatate ;
  • Permis auto obligatoriu - categoria B ;
  • Limba engleza - nivel conversational ;
  • Persoana responsabila, punctuala, capabila de munca in echipa si in conditii de stres.
  • Peste 1 an experiență în IT Hardware, Inginerie, Service / Reparatii, Specialisti / Tehnicieni, Telecomunicatii

Responsabilitati:

  • prestarea de munca de teren ce presupune interventii hardware si software asupra echipamentelor comercializate, precum si intretinerea acestora ;
  • mentenanta tehnica periodica prin recunoasterea si schimbarea pieselor defecte ;
  • dezasamblarea pieselor vechi si asamblarea pieselor noi ;
  • setarea si testarea jocurilor instalate ;
  • mentinerea unei relatii profesionale cu partenerii companiei.

Beneficii:

  • Salariu atractiv si competitiv;
  • Bonusuri lunare in functie de performanta;
  • Loc de munca in cadrul unei companii de traditie in cadrul unei companii aflata in plina ascensiune;
  • Activitati de teambuilding si petreceri in cadrul echipei;
  • Mediu de lucru placut si relaxant.

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

Reprezentant Vanzari

Business

Candidatul ideal:

  • Studii superioare;
  • Fluent in limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit) cu bune abilitati de comunicare;
  • Abilitatea de a comunica si relationa intr-o maniera excelenta, avand o abordare prietenoasa si informativa;
  • Capacitate ridicata de focusare spre client si de gestionare cu calm a situatiilor conflictuale;
  • 1 + ani experienta intr-o pozitie similara intr-un mediu comercial (vanzari, asistenta pentru clienti);
  • Abilitati de operare PC - nivel mediu / avansat: Word, Excel;
  • Persoana adaptabila, proactiva, cu gandire flexibila si initiativa;
  • Obligatoriu permis de conducere categoria B;
  • Abilitati de prioritizare si multitasking;
  • Construit sa induca o imagine profesionala puternica;
  • Dinamic si proactiv;
  • Team player.

Responsabilitati:

  • dezvoltarea si intretinerea unor parteneriate de succes cu scopul de a atrage si mentine interesul  si satisfactia clientilor pentru produsele companiei
  • atragerea si mentinerea atentiei potentialilor clienti cu scopul de a face vanzare
  • anticiparea si identificarea nevoilor clientului
  • colectarea si raportarea informatiilor relevante obtinute din piata
  • atingerea obiectivelor de vanzari
  • mentinerea unei  relatii excelente cu clientii din portofoliu
  • evaluarea potentialului clientilor din zona alocata si identificarea de noi oportunitati si provocari
  • monitorizarea evolutiei pietei in ceea ce priveste obiceiurile de consum ale clientului precum si activitati in domeniul concurentei
  • efectuarea cu regularitate de vizite clientilor din zona alocata
  • raportarea cu exactitate a activitatii desfasurate
  • vizitarea cu regularitate si intr-un mod intensiv a teritoriului alocat

Beneficii:

  • Activitati de team building si petreceri in cadrul echipei;
  • Salariu motivant si bonusuri de performanta;
  • Mediu de lucru placut si relaxant;
  • Posibilitatea de a lucra intr-o companie aflata in plina ascensiune;

Descrierea companiei:

Angajații sunt cea mai valoroasa resursa a companiei noastre. Vedem in oamenii nostri potențialul necesar pentru viitoarea dezvoltare a companiei. Sa lucrezi într-o companie cu o reputatie buna,  aflata in plina ascensiune este un stimulent pentru toti angajații. Compania angajeaza persoane calificate și ambițioase care vor avea permanent posibilitatea de a se dezvolta atat personal, cat si profesional într-un mediu profesionist, colegial si unitar.

În cazul în care esti ambițios, întreprinzător, inovativ si ai spirit liber in gandire - acesta este jobul la care visezi! Vino sa faci parte din echipa noastra!

Aplicati la acest job

In acest moment nu avem niciun job disponibil.

NEWSLETTER

Fiti la curent cu noutatile EGT Romania

Iți mulțumim pentru vizită!

Aboneaza-te la Newsletterul EGT România pentru a fi primul care află cele mai noi informații!