ONLINE Suport online
Buna ziua, pentru orice informatie sau sfat ati avea nevoie, lasati-ne un mesaj aici!
RO EN
Cariere

Cariere

Toate joburile Tehnic Vanzari IT Resurse Umane Administrativ Finance Achizitii Legal Altele

Vino să faci parte dintr-o echipă extraordinară!

În prezent, compania are mai mult de 1050 de profesioniști angajați la nivel internațional.

EGT România asigură un mediu de lucru competitiv care atrage cei mai competenți profesioniști din domeniu. Astfel am creat o echipă cu un excelent "know-how", compania investind constant în dezvoltare și atingând astfel un rol-cheie în industria românească a jocurilor de noroc.

Cautăm persoane proactive, cu dorința de a se dezvolta în mod continuu. Chiar dacă nu avem disponibilă o poziție care să se potrivească experienței voastre, dar vreți să faceți parte din echipa EGT România, nu ezitați să ne trimiteți CV-ul la office@egt-bg.ro, specificând poziția pentru care aplicați.

Oferim un pachet salarial atractiv şi bonusuri ȋn funcţie de performanţă, un mediu business internaţional şi posibilităţi de dezvoltare excelente. 

Mult succes!

Joburi disponibile

Asistent Director Tehnic cu SAP

Tehnic

Candidatul ideal

  • Experiență profesională anterioara pe un post de adjunct al directorului tehnic, de minim 2 ani în domeniu similar (echipamente electronice sau conexe);
  • Experiența anterioara cu sistemele CRM și ERP, SAP, este un avantaj;
  • Studii superioare;
  • Abordare logică și sistematică a muncii;
  • Abilități eficiente de gestionare a timpului;
  • Abilități interpersonale puternice și capacitatea de a lucra ca parte a unei echipe, precum și gestionarea oamenilor;
  • Capacitatea de a rezolva probleme și de a lua decizii, precum și cea de a oferi soluții creative;
  • Cunoștințe de limba engleză: abilități excelente de comunicare, atât oral, cât și scris;
  • Abilități analitice si de negociere;
  • Atitudine pozitivă față de învățarea continuă;
  • Permis de conducere - categoria B.

Descrierea jobului

  • Ajutor pentru Directorul Tehnic;
  • Ofera asistență tehnică pentru spectacole și evenimente, atât în interiorul cât și în afara companiei, coordonând forța de muncă și echipamente suplimentare, după cum este necesar;
  • Sprijină directorul tehnic în crearea unor documente și reguli în departamentul tehnic.
Aplicati la acest job

Ofiter de conformitate

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Experiență pe acest post de minimum 2 ani într-un domeniu similar (echipamente electronice sau conexe);
  • Experiența de lucru cu sistemele CRM și ERP, SAP va fi un mare avantaj;
  • Studii Universitare, tehnice de preferat;
  • Abordarea logică și sistematică a muncii;
  • Abilități eficiente de gestionare a timpului;
  • Aptitudini interpersonale puternice și abilitatea de a lucra ca parte a unei echipe;
  • Abilitatea de a rezolva problemele și de a lua decizii, precum și de a gândi lateral și de a oferi soluții creative;
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat, atât verbal, cât și scris;
  • Abilități de negociere și analiză;
  • Permisul de conducere necesar - categoria B.

Descrierea jobului:

  • Responsabil de procesul de standardizare a produselor EGT;
  • Asigură derularea tuturor proceselor necesare cu autoritățile;
  • Pregătește și transmite toate documentele necesare în procesul de standardizare;
  • Pregătește rapoarte lunare;
  • Responsabil de achiziționarea tuturor materialelor necesare pentru planul de standardizare;
  • Colaborează cu toate departamentele implicate în acest proces sub îndrumarea directorului tehnic.
Aplicati la acest job

Manipulant marfă

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Aptitudini de orientare în spațiu;
  • Integritate fizică și capacitate de efort fizic;
  • Atenție concentrată și distributivă;
  • Cunoștințe legate de verificarea documentelor ce însoțesc mărfurile: CMRuri, avize de expediții, etichete și alte documente de încărcare-descărcare și transport;
  • Fără antecedente penale;

Descrierea jobului:

  • Aranjarea dispozitivelor la raft și întreținerea curățeniei în depozit;
  • Încărcarea și descărcare mărfurilor în camioane, camionete;
  • Respectarea normelor de Securitate a Muncii și PSI.

Beneficii:

  • Bonusuri lunare în funcție de performanță;
  • Abonament mijloc de transport în comun;
  • Loc de muncă în cadrul unei companii aflată în ascensiune;
  • Mediu de lucru plăcut.
Aplicati la acest job

Stivuitorist

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Aptitudini de orientare in spatiu;
  • Integritate fizica si capacitate de efort fizic;
  • Atentie concentrata si distributiva;
  • Cunoștințe legate de verificarea documentelor ce însoțesc mărfurile: CMRuri, avize de expediții, etichete și alte documente de încărcare-descărcare și transport;
  • Fara antecedente penale;
  • Autorizatie ISCIR stivuitorist.

Descrierea jobului:

  • Aranjeaza marfa la raft si intretine curatenia in depozit;
  • Descarcare marfa din camioane;
  • Incarcare marfuri in camioane, camionete;
  • Respecta normele de Securitate a Muncii si PSI.

Beneficii:

  • Bonusuri lunare în funcție de performanță;
  • Abonament mijloc de transport în comun;
  • Loc de muncă în cadrul unei companii aflată în ascensiune;
  • Mediu de lucru plăcut.
Aplicati la acest job

Suport Tehnic Online

Tehnic

Responsabilități:

  • Instalare de system remote;
  • Preconfigurarea părților dispozitivelor de sistem în vederea instalării;
  • Menținerea mentenanței sistemului de la distanță;
  • În cazul unor situații speciale, intervenția la fața locului în vederea asistării și înlăturării problemei;
  • Gestionarea eficientă a echipamentului din dotare;
  • Comunicarea cu ceilalți colegi și transmiterea tuturor documentelor cerute de ei;
  • Crearea de rapoarte cu activitatea și statusul în sistemele ERP;
  • Transmiterea eventualelor probleme de sistem către CMS R&D;
  • Acordarea de suport către clienții CMS.

Cerințe:

  • Să aibă cunoștințe despre sistemele OS: Linux și Windows, baze de date, sisteme ERP;
  • Studii tehnice medii sau superioare;
  • Cunoștințe de limba Engleză nivel conversațional – utilizată atât în scris, cât și vorbit;
  • Să poată lucra independent;
  • Adaptabilitate, capacitate de rezolvare a problemelor și abilități organizatorice.
Aplicati la acest job

Tehnician (Producție)

Tehnic

Cerințe:

  • Să dețină abilități tehnice de asamblare și dezasamblare;
  • Atenție la detalii;
  • Rezistență la efort;
  • Acuitate vizuală bună;
  • Seriozitate.

Descrierea jobului:

  • Dezasamblarea aparatelor de tip Slot Machine precum și desfășurarea de activitățile conexe acestor procese;
  • Manipularea componentelor din aparate cu atenție pentru a preveni deteriorarea acestora;
  • Curățarea cu grijă a interiorului aparatului;
  • Verificarea configurației aparatelor în concordanță cu datele comunicate;
  • Nivel limba Engleza - minim.

Beneficii:

  • Bonusuri lunare în funcție de performanță;
  • Abonament mijloc de transport în comun;
  • Loc de muncă în cadrul unei companii de tradiție aflată în plină ascensiune;
  • Activități de Teambuilding / Workshop-uri;
  • Mediu de lucru plăcut și profesional.

Descrierea companiei:

EURO GAMES TECHNOLOGY este o firmă de comerţ, cu activitate și pe plan internaţional, cu sediul în București.

Societatea și-a început activitatea cu colaborări de mai mică amploare, dar care, prin calitatea produselor și seriozitatea cu care au fost abordate angajamentele contractuale cu clienții, au adus cel puțin capitalul de încredere care să o recomande pentru noi colaborări.

Cifra de afaceri a crescut progresiv pe măsura impunerii produselor societăţii pe piaţă, compania investind constant în dezvoltarea sa, devenind o prezență importantă pe segmentul său de activitate, prin produse al caror element de referință să fie CALITATEA. Capacitatea societății de a se adapta cu rapiditate cerințelor în continua schimbare ale clienților și, în general, ale pieței, a dat posibilitatea contractării de noi colaborări care au presupus un grad sporit de dificultate sau care a presupus utilizarea de echipamente și tehnologii noi.

Aplicati la acest job

Programator C++

IT

Candidatul ideal:

  • Cunoștințe despre sisteme de operare: Linux și Windows, bază de date (MySql), C ++;
  • Nu este esențial, dar util: Python, PHP, Bash și alte tehnologii noi;
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel avnsat;
  • Dedicare ridicată, împreună cu abilități organizaționale excelente, în special în perioade cu volum mare de muncă;
  • Atitudine „pot face”, în sensul participării active la toate etapele procesului de dezvoltare - de la brainstorming la codare și remedierea erorilor;
  • Diplomă de licență sau superioară acesteia într-una dintre următoarele domenii: Inginerie, Informatică sau IT.

Descrierea job-ului:

Departamentul de dezvoltare a Euro Games Technology România caută un programator Linux / C ++ cu experiență care să se alăture echipei noastre.

Vă veți alătura într-o companie internațională în creștere, unde veți putea să vă dezvoltați abilitățile și să vă atingeți ținta profesională și personală, cum ar fi:

  • Dezvoltarea componentelor sistemului în cadrul departamentului de cercetare și dezvoltare;
  • Gestionarea și dezvoltarea documentației componentelor dezvoltate;
  • În cazuri de situație specială, intervenție la fața locului pentru evaluarea și remedierea problemelor care apar;
  • Gestionarea eficientă a echipamentelor;
  • Comunicarea eficientă cu angajații companiei și eliberarea tuturor documentelor solicitate de aceștia;
  • Prezentarea rapoartelor cu activitate și statut în sistemele ERP;
  • Trimiterea de rapoarte cu probleme detectate în sistem;
  • Cerința de a răspunde la întrebări și probleme potențiale în afara orelor de lucru sau zile;
  • Responsabilitatea de a preda și de a oferi sprijin direct Serviciului CMS;

Vă putem oferi:

  • Condiții bune de muncă;
  • Remunerație bună;
  • Lucrul în echipă cu tineri profesioniști;
  • Participarea la dezvoltarea și / sau implementarea diferitelor proiecte complexe;
  • Muncă provocatoare și dinamică asociată cu dobândirea de noi cunoștințe;
  • Oportunități pentru dezvoltarea carierei.

Aplicati la acest job

Asistent personal

Administrativ

Candidatul ideal:

În calitate de asistent personal (PA), veți colabora strâns cu conducerea companiei noastre, pentru a oferi asistență administrativă.

Vei utiliza cât mai bine timpul, ocupând sarcini de secretariat și administrative.

Este nevoie de cunoștințe extinse despre organizația în care lucrezi. Va trebui să înțelegeți obiectivele și obiectivele organizației. Conducerea se bazează foarte mult pe persoana care ocupa acest post, având încredere că munca va fi gestionată eficient în absența lor. Discreția și confidențialitatea sunt, prin urmare, atribute esențiale pentru un Executive Assistant.

Descrierea jobului:

Ca Executive Assistant, vei interactiona adesea cu persoane din interiorul și din afara organizației. Sarcinile pot include:

  • Gestionarea și înregistrarea datelor; aranjarea călătoriilor, vizelor și cazării și, ocazional, călătoriile cu managerul pentru a lua notițe sau a dicta la ședințe sau pentru a oferi asistență generală în timpul prezentărilor;
  • Gestionarea apelurilor telefonice, anchetelor și solicitărilor și gestionarea acestora atunci când este cazul; întâmpinarea vizitatorilor;
  • Organizarea și întreținerea agendelor și programarea întâlnirilor; gestionarea e-mailuri primite, faxuri și poștă, adesea în numele managerului; desfășurarea de cercetări de piață și prezentarea rezultatelor; redactarea de documente informative, rapoarte și prezentări; organizarea și participarea la întâlniri; relaționarea cu clienții, furnizorii și alte categorii de personal.

Responsabilitățile rolului AP pot fi extinse, iar îndatoririle suplimentare pot include:

  • Realizarea de proiecte și cercetări specifice; responsabilitatea pentru conturi și bugete; preluarea unor responsabilități de gestionare și colaborarea mai strânsă cu managementul; delegarea managerului, luarea deciziilor și delegarea muncii altora în absența managerului, implicarea în procesele de luare a deciziilor.
  • Pe lângă experiența relevantă și cunoștințele de secretariat / administrativ, va trebui să arătați dovezi privind următoarele: abilități excepționale de comunicare scrisă și verbală în limba engleză; procesare excelentă de texte și abilități informatice; capacitatea de a lucra sub presiune și de a limita termene; bune abilități de organizare și gestionare a timpului; capacitatea de a cerceta, digera, analiza și prezenta materialul în mod clar și concis;
  • Excelente abilitati interpersonale; capacitatea de a lucra din proprie inițiativă; onestitate și fiabilitate; atenție la detalii; flexibilitate și adaptabilitate pentru a jongla o serie de sarcini diferite și pentru a îndeplini termenele; discreția și înțelegerea problemelor de confidențialitate.
Aplicati la acest job

Asistent Juridic

Candidatul ideal:

  • Absolvent de studii juridice;
  • Experiență relevantă de minim 1 an;
  • Cunoaștinte foarte bune de limba engleză, terminologie legală;
  • Experiență și abilități foarte bune în elaborarea documentelor legale;
  • Comunicativ, eficient, fiabil, analitic, flexibil și adaptabil;
  • Experiența anterioară de lucru în mediul comercial cu orice sistem ERP ar fi un mare avantaj.

Descrierea jobului:

  • Furnizarea de avize juridice la cererea directorului juridic;
  • Redactarea mai multor tipuri de acorduri și documente;
  • Se asigura că toate problemele legate de fluxul de lucru bun al departamentului, în condițiile în care funcționează, este îndeplinit;
  • Responsabil de munca sa;
  • Introduce documentele legale de bază și corespondența;
  • Ținerea evidenței zilnice cu înscrierea în format electronic și copie pe hârtie;
  • Întocmeste rapoarte legale si de management;
  • Menținerea și actualizarea bazelor de date;
  • Oferă sprijin administrativ și sporește eficacitatea biroului;
  • Gestionează comunicarea cu clienții;
  • Efectuează cercetări statistice / documentare.
  • Menține listele de contacte;
  • Obține informații relevante de la alte organizații sau instituții oficiale.

Aplicati la acest job

Controlul calitatii

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Studii medii (absolvent de liceu);
  • Experiență în controlul calității (un avantaj);
  • Cunoașterea electronică;
  • Atenție la detalii;
  • Cunoașterea funcționării computerului (minim MS Office - Excel, Word);
  • Fiabilitate;
  • Limba engleză (scris / vorbit);
  • Abilitați de lucru în echipă;
  • Abilitatea de a lua decizii, abilități de comunicare scrisă și orală.

Descrierea jobului:

  • Recepția sloturilor și verificarea tehnică a acestora;
  • Elaborarea protocoalelor standard cu defecte identificate și raportarea către clienți;
  • Menținerea unei bune colaborări cu clienții care returnează dispozitivele;
  • Întocmirea procesului verbal cu prețurile componentelor defecte.

Vă oferim:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Mediu de lucru tânăr și dinamic;
  • Bonusuri lunare în funcție de performanță;
  • Beneficii pentru transport.
Aplicati la acest job

Senior Contabil Team Leader cu SAP

Finance

Candidatul ideal:

• Absolvent în economie, cu o experiență de peste 4 ani în contabilitate locală și internațională;

• Cunoaștere excelentă a computerului (în special EXCEL), software (SAP);

• membru CECCAR - un mare avantaj;

• comunicare clară și concisă, atât vorbită, cât și scrisă în engleză;

• Abilitate de a gândi critic și analitic;

• Abilitatea de a organiza și comunica clar gândurile și ideile;

• Capacitate de a conduce, de a antrena, de a motiva și dezvolta personalul;

• Acționează ca model pentru ceilalti membri ai echipei;

• Aptitudini interpersonale, motivaționale și de conducere foarte bune;

• Proces orientat, organizat, structurat și detaliat;

• Capacitatea de a gestiona incertitudinea și de a lucra în contexte dificile;

• Capacitatea de a gestiona resursele umane și de a facilita munca în echipă.

Aplicati la acest job

Contabil Sef cu SAP

Finance

Candidatul ideal:

  • Absolvent în economie, cu o experiență de peste 4 ani în contabilitate locală și internațională;
  • Cunoaștere excelentă a computerului (în special EXCEL), plus capacitatea de a lucra cu software special de contabilitate (SAP);
  • Comunicare clară și concisă, atât vorbită, cât și scrisă în limba engleză;
  • Atitudine organizată și proactivă.

Descrierea postului:

  • Pregătește, examinează și expediază declarațiile lunare ale clienților;
  • Pregătește plăți clienților prin înregistrarea numerarului, cecurilor și tranzacțiilor bancare;
  • Înregistrează venituri prin verificarea și înscrierea tranzacțiilor;
  • Verifica venitul diferit;
  • Actualizează creanțele prin totalizarea facturilor neplătite;
  • Verifică validitatea discrepanțelor contului prin obținerea și investigarea informațiilor de la vânzări, departamentul de servicii pentru clienți, departamentul de facturare și clienți;
  • Rezolvă deduceri valide sau autorizate, introducând corecții în conturile clienților;
  • Rezolvă conturile clienților examinând planurile de plată și istoricul plăților pentru a stabili dacă scrisorile de colectare trebuie trimise în conturi delincvente;
  • Rezumă creanțele prin menținerea conturilor de factură, coordonarea transferului lunar în contul de creanțe, verificarea totalelor și pregătirea rapoartelor;
  • Asistă la alte domenii financiare, precum conturile plătibile;
  • Menține evidențele contabile, după cum este necesar;
  • Comunica cu clienții despre discrepanțele și întrebările de facturare;
  • Implica managementul asupra oricărei probleme AR pe care le întâlniți;
  • Registrele de audit pentru a se asigura că acestea conțin informații corecte, precum adrese de facturare și numere de factură;
  • Sprijin pentru auditul intern și extern;
  • Alte atribuții, cum sunt atribuite.

Vă putem oferi:

  • Condiții bune de muncă;
  • Remunerare bună;
  • Lucrul în echipă cu tineri profesioniști;
  • Participarea la dezvoltarea și / sau implementarea diferitelor proiecte complexe;
  • Muncă provocatoare și dinamică asociată cu dobândirea de noi cunoștințe;
  • Oportunități pentru dezvoltarea carierei.

Vă informăm că, prin aplicarea dumneavoastră transmisă pentru această poziție, vă exprimați consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prezente în CV-ul dumneavoastră. De asemenea, vă aducem la cunoștință că, în conformitate cu Legea privind prelucrarea datelor cu caracter personal, aveți dreptul de informare, dreptul de a accesa/de a actualiza datele cu caracter personal, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal și de a solicita ștergerea informațiilor dumneavoastră din bazele noastre de date.

Aplicati la acest job

Tehnician Electronist

Tehnic

Candidatul ideal:

Dacă ești o persoană dinamică, entuziastă, implicată, pasionată dе domeniul electronicii și îți place să lucrezi în echipă, te invitam să te alături echipei noastre dе tehnicieni din cadrul departamentului Service. Oferim un salariu atractiv la care se adaugă bonusurile lunare corelate cu performanța, un loc dе munca într-un colectiv serios, primitor și dinamic în cadrul unei companii dе tradiție și în plină dezvoltare din domeniul jocurilor dе noroc pe plan național și internațional. Succesul în acest job va fi susținut dе un bagaj solid dе cunoștinte hardware pentru a asigura o eficiență maximă în furnizarea unor servicii dе înaltă calitate.

Cerințe obligatorii:

  • Studii tehnice / inginerie absolvite;
  • Pasiune și cunoștinte solide în domeniul tehnic - electronic;
  • Dispus pentru deplasări în țară;
  • Permis auto obligatoriu - categoria B;
  • Limba engleză - nivel conversațional;
  • Peste 1 an experiență în IT Hardware, Inginerie, Service / Reparații, Specialiști Tehnicieni, Telecomunicații;
  • Punctual, responsabil, sincer, cu spirit dе echipă, organizat;
  • Dexteritate.

Descrierea și responsabilitățile job-ului:

  • Prestarea dе muncă dе teren în București și în țară ce presupune intervenții hardware și software asupra echipamentelor comercializate, precum și întreținerea acestora, în conformitate cu instrucțiunile și procedurile dе lucru;
  • Mentenanța tehnică periodică prin recunoașterea și schimbarea pieselor defecte;
  • Dezasamblarea pieselor vechi și asamblarea pieselor noi;
  • Configurarea, testarea și verificarea jocurilor instalate;
  • Service, depanare și întreținere aparatură și echipamente comercializate;
  • Menținerea unei relații profesionale cu partenerii companiei.

Descrierea companiei:

Ascensiunea EGT România ca business pe piața locală și internațională deschide continuu oportunități pentru roluri interesante, provocatoare și motivante pentru cei pasionați de ceea ce fac.
În secțiunea Cariere a website-ului companiei noastre actualizăm continuu joburile active, astfel că vă invităm să urmăriți constant noutățile pe care le comunicăm.
Acum avem roluri pentru cei atrași de zona de vânzări, pornind de la poziții entry level până la poziții de management. De asemenea, având o bază solidă a resurselor umane pentru partea tehnică, constant există posturi vacante sau nou deschise pentru specialiștii în domeniu.
Alte departamente ca Marketing & PR, Contabilitate, IT, Administrativ își caută colegi cu care să poată urma noi proiecte și dezvolta, conform obiectivelor, pe cele în derulare. Doar obiective îndrăznețe și proiecte provocatoare!
Toate joburile EGT România sunt descrise aici: https://www.egt-bg.ro/noutati-roluri-joburi-noi--egt-romania. CV-urile se pot depune pe paginile dedicate fiecărui rol.

Vă informăm că, prin aplicarea dumneavoastră transmisă pentru această poziție, vă exprimați consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prezente în CV-ul dumneavoastră. De asemenea, vă aducem la cunoștință că, în conformitate cu Legea privind prelucrarea datelor cu caracter personal, aveți dreptul de informare, dreptul de a accesa/de a actualiza datele cu caracter personal, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal și de a solicita ștergerea informațiilor dumneavoastră din bazele noastre de date.

Aplicati la acest job

Sofer & Valet

Administrativ

Candidatul ideal:

  • Candidatul pe care îl căutăm trebuie să fie profesionist și o persoană care să înțeleagă importanța confidențialității;
  • Permis de conducere categoria B, categoria A este considerată un mare avantaj;
  • Abilități de conducere excepționale;
  • + 2 ani de experiență anterioară ca șofer personal;
  • Recomandări ale angajatorilor precedenți;
  • Atenție și siguranță: este necesar să conducă cu atenție în orice moment și să ia în considerare și bunăstarea celorlalți participanți la trafic;
  • Abilități foarte bunede comunicare în limba engleză.

Descrierea jobului:

  • Întâmpină oaspeții la intrarea din față a companiei în timp util și în mod plăcut;
  • Asigură operațiuni de valet organizate și eficiente și direcționează traficul în funcție de necesități;
  • Acționează ca o resursă pentru oaspeți și membrii echipei prin cunoașterea facilităților, din interiorul și din exteriorul clădirii;
  • Asigură că zonele de valet sunt sigure, curate și atractive. Dacă este nevoie, faceți sarcini ușoare de curățare și întreținere zilnică a vehiculelor;
  • Conduceți în siguranță și în timp util managerii în diverse locuri, la evenimente și la toate celelalte locații indicate;
  • Se asigură că mașina este permanent curată, spălând-o atât în ​​interior, cât și în exteriorul;
  • Efectuați inspecții de rutină a mașinii pentru a vă asigura că acesta este întotdeauna în stare bună;
  • Identificați problemele electrice și mecanice care pot împiedica buna funcționare a mașinii și puteți efectua reparații de întreținere minore acolo unde este necesar;
  • Aflați posibile defecte electrice sau mecanice din mașină și adresați-vă angajatorului pentru ca acesta să fie dusă la un tehnician pentru reparații;
  • Verifică diferite rute, rapoartele climatice și de trafic pentru a decide cel mai bun timp pentru a călători și cel mai bun traseu de urmat;
  • Păstrați în siguranță chitanțele pentru reparațiile și întreținerea vehiculului și alte înregistrări și rapoarte referitoare la mașina (vehiculele) angajatorului;
  • Păstrați un jurnal de călătorie pentru a înregistra locațiile, timpul de călătorie și orele de lucru;
  • Îndepliniți alte responsabilități care pot fi date de angajator.

Aplicati la acest job

Femeie de serviciu

Altele

Candidatul ideal:

  • Abilităţi de organizare, rezolvare a problemelor, spirit gospodăresc;
  • Abilităţi de comunicare şi colaborare;
  • Spirit de iniţiativă, corectitudine, promptitudine, responsabilitate, loialitate.

Descrierea jobului:

Asigurarea curățeniei generale în birouri și spațiile anexe (grup sanitar, holuri etc.) din sediul societății.

​Oferim:

  • Abonament mijloc de transport în comun;
  • Bonusuri lunare în funcție de performanță;
  • Loc de muncă în cadrul unei companii aflate în plină ascensiune;
  • Activități de teambuilding și petreceri în cadrul echipei;
  • Mediu de lucru plăcut și relaxant.

Aplicati la acest job

Asistent Director Tehnic cu SAP

Tehnic

Candidatul ideal

  • Experiență profesională anterioara pe un post de adjunct al directorului tehnic, de minim 2 ani în domeniu similar (echipamente electronice sau conexe);
  • Experiența anterioara cu sistemele CRM și ERP, SAP, este un avantaj;
  • Studii superioare;
  • Abordare logică și sistematică a muncii;
  • Abilități eficiente de gestionare a timpului;
  • Abilități interpersonale puternice și capacitatea de a lucra ca parte a unei echipe, precum și gestionarea oamenilor;
  • Capacitatea de a rezolva probleme și de a lua decizii, precum și cea de a oferi soluții creative;
  • Cunoștințe de limba engleză: abilități excelente de comunicare, atât oral, cât și scris;
  • Abilități analitice si de negociere;
  • Atitudine pozitivă față de învățarea continuă;
  • Permis de conducere - categoria B.

Descrierea jobului

  • Ajutor pentru Directorul Tehnic;
  • Ofera asistență tehnică pentru spectacole și evenimente, atât în interiorul cât și în afara companiei, coordonând forța de muncă și echipamente suplimentare, după cum este necesar;
  • Sprijină directorul tehnic în crearea unor documente și reguli în departamentul tehnic.
Aplicati la acest job

Ofiter de conformitate

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Experiență pe acest post de minimum 2 ani într-un domeniu similar (echipamente electronice sau conexe);
  • Experiența de lucru cu sistemele CRM și ERP, SAP va fi un mare avantaj;
  • Studii Universitare, tehnice de preferat;
  • Abordarea logică și sistematică a muncii;
  • Abilități eficiente de gestionare a timpului;
  • Aptitudini interpersonale puternice și abilitatea de a lucra ca parte a unei echipe;
  • Abilitatea de a rezolva problemele și de a lua decizii, precum și de a gândi lateral și de a oferi soluții creative;
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat, atât verbal, cât și scris;
  • Abilități de negociere și analiză;
  • Permisul de conducere necesar - categoria B.

Descrierea jobului:

  • Responsabil de procesul de standardizare a produselor EGT;
  • Asigură derularea tuturor proceselor necesare cu autoritățile;
  • Pregătește și transmite toate documentele necesare în procesul de standardizare;
  • Pregătește rapoarte lunare;
  • Responsabil de achiziționarea tuturor materialelor necesare pentru planul de standardizare;
  • Colaborează cu toate departamentele implicate în acest proces sub îndrumarea directorului tehnic.
Aplicati la acest job

Manipulant marfă

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Aptitudini de orientare în spațiu;
  • Integritate fizică și capacitate de efort fizic;
  • Atenție concentrată și distributivă;
  • Cunoștințe legate de verificarea documentelor ce însoțesc mărfurile: CMRuri, avize de expediții, etichete și alte documente de încărcare-descărcare și transport;
  • Fără antecedente penale;

Descrierea jobului:

  • Aranjarea dispozitivelor la raft și întreținerea curățeniei în depozit;
  • Încărcarea și descărcare mărfurilor în camioane, camionete;
  • Respectarea normelor de Securitate a Muncii și PSI.

Beneficii:

  • Bonusuri lunare în funcție de performanță;
  • Abonament mijloc de transport în comun;
  • Loc de muncă în cadrul unei companii aflată în ascensiune;
  • Mediu de lucru plăcut.
Aplicati la acest job

Stivuitorist

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Aptitudini de orientare in spatiu;
  • Integritate fizica si capacitate de efort fizic;
  • Atentie concentrata si distributiva;
  • Cunoștințe legate de verificarea documentelor ce însoțesc mărfurile: CMRuri, avize de expediții, etichete și alte documente de încărcare-descărcare și transport;
  • Fara antecedente penale;
  • Autorizatie ISCIR stivuitorist.

Descrierea jobului:

  • Aranjeaza marfa la raft si intretine curatenia in depozit;
  • Descarcare marfa din camioane;
  • Incarcare marfuri in camioane, camionete;
  • Respecta normele de Securitate a Muncii si PSI.

Beneficii:

  • Bonusuri lunare în funcție de performanță;
  • Abonament mijloc de transport în comun;
  • Loc de muncă în cadrul unei companii aflată în ascensiune;
  • Mediu de lucru plăcut.
Aplicati la acest job

Suport Tehnic Online

Tehnic

Responsabilități:

  • Instalare de system remote;
  • Preconfigurarea părților dispozitivelor de sistem în vederea instalării;
  • Menținerea mentenanței sistemului de la distanță;
  • În cazul unor situații speciale, intervenția la fața locului în vederea asistării și înlăturării problemei;
  • Gestionarea eficientă a echipamentului din dotare;
  • Comunicarea cu ceilalți colegi și transmiterea tuturor documentelor cerute de ei;
  • Crearea de rapoarte cu activitatea și statusul în sistemele ERP;
  • Transmiterea eventualelor probleme de sistem către CMS R&D;
  • Acordarea de suport către clienții CMS.

Cerințe:

  • Să aibă cunoștințe despre sistemele OS: Linux și Windows, baze de date, sisteme ERP;
  • Studii tehnice medii sau superioare;
  • Cunoștințe de limba Engleză nivel conversațional – utilizată atât în scris, cât și vorbit;
  • Să poată lucra independent;
  • Adaptabilitate, capacitate de rezolvare a problemelor și abilități organizatorice.
Aplicati la acest job

Tehnician (Producție)

Tehnic

Cerințe:

  • Să dețină abilități tehnice de asamblare și dezasamblare;
  • Atenție la detalii;
  • Rezistență la efort;
  • Acuitate vizuală bună;
  • Seriozitate.

Descrierea jobului:

  • Dezasamblarea aparatelor de tip Slot Machine precum și desfășurarea de activitățile conexe acestor procese;
  • Manipularea componentelor din aparate cu atenție pentru a preveni deteriorarea acestora;
  • Curățarea cu grijă a interiorului aparatului;
  • Verificarea configurației aparatelor în concordanță cu datele comunicate;
  • Nivel limba Engleza - minim.

Beneficii:

  • Bonusuri lunare în funcție de performanță;
  • Abonament mijloc de transport în comun;
  • Loc de muncă în cadrul unei companii de tradiție aflată în plină ascensiune;
  • Activități de Teambuilding / Workshop-uri;
  • Mediu de lucru plăcut și profesional.

Descrierea companiei:

EURO GAMES TECHNOLOGY este o firmă de comerţ, cu activitate și pe plan internaţional, cu sediul în București.

Societatea și-a început activitatea cu colaborări de mai mică amploare, dar care, prin calitatea produselor și seriozitatea cu care au fost abordate angajamentele contractuale cu clienții, au adus cel puțin capitalul de încredere care să o recomande pentru noi colaborări.

Cifra de afaceri a crescut progresiv pe măsura impunerii produselor societăţii pe piaţă, compania investind constant în dezvoltarea sa, devenind o prezență importantă pe segmentul său de activitate, prin produse al caror element de referință să fie CALITATEA. Capacitatea societății de a se adapta cu rapiditate cerințelor în continua schimbare ale clienților și, în general, ale pieței, a dat posibilitatea contractării de noi colaborări care au presupus un grad sporit de dificultate sau care a presupus utilizarea de echipamente și tehnologii noi.

Aplicati la acest job

Controlul calitatii

Tehnic

Candidatul ideal:

  • Studii medii (absolvent de liceu);
  • Experiență în controlul calității (un avantaj);
  • Cunoașterea electronică;
  • Atenție la detalii;
  • Cunoașterea funcționării computerului (minim MS Office - Excel, Word);
  • Fiabilitate;
  • Limba engleză (scris / vorbit);
  • Abilitați de lucru în echipă;
  • Abilitatea de a lua decizii, abilități de comunicare scrisă și orală.

Descrierea jobului:

  • Recepția sloturilor și verificarea tehnică a acestora;
  • Elaborarea protocoalelor standard cu defecte identificate și raportarea către clienți;
  • Menținerea unei bune colaborări cu clienții care returnează dispozitivele;
  • Întocmirea procesului verbal cu prețurile componentelor defecte.

Vă oferim:

  • Pachet salarial atractiv;
  • Mediu de lucru tânăr și dinamic;
  • Bonusuri lunare în funcție de performanță;
  • Beneficii pentru transport.
Aplicati la acest job

Tehnician Electronist

Tehnic

Candidatul ideal:

Dacă ești o persoană dinamică, entuziastă, implicată, pasionată dе domeniul electronicii și îți place să lucrezi în echipă, te invitam să te alături echipei noastre dе tehnicieni din cadrul departamentului Service. Oferim un salariu atractiv la care se adaugă bonusurile lunare corelate cu performanța, un loc dе munca într-un colectiv serios, primitor și dinamic în cadrul unei companii dе tradiție și în plină dezvoltare din domeniul jocurilor dе noroc pe plan național și internațional. Succesul în acest job va fi susținut dе un bagaj solid dе cunoștinte hardware pentru a asigura o eficiență maximă în furnizarea unor servicii dе înaltă calitate.

Cerințe obligatorii:

  • Studii tehnice / inginerie absolvite;
  • Pasiune și cunoștinte solide în domeniul tehnic - electronic;
  • Dispus pentru deplasări în țară;
  • Permis auto obligatoriu - categoria B;
  • Limba engleză - nivel conversațional;
  • Peste 1 an experiență în IT Hardware, Inginerie, Service / Reparații, Specialiști Tehnicieni, Telecomunicații;
  • Punctual, responsabil, sincer, cu spirit dе echipă, organizat;
  • Dexteritate.

Descrierea și responsabilitățile job-ului:

  • Prestarea dе muncă dе teren în București și în țară ce presupune intervenții hardware și software asupra echipamentelor comercializate, precum și întreținerea acestora, în conformitate cu instrucțiunile și procedurile dе lucru;
  • Mentenanța tehnică periodică prin recunoașterea și schimbarea pieselor defecte;
  • Dezasamblarea pieselor vechi și asamblarea pieselor noi;
  • Configurarea, testarea și verificarea jocurilor instalate;
  • Service, depanare și întreținere aparatură și echipamente comercializate;
  • Menținerea unei relații profesionale cu partenerii companiei.

Descrierea companiei:

Ascensiunea EGT România ca business pe piața locală și internațională deschide continuu oportunități pentru roluri interesante, provocatoare și motivante pentru cei pasionați de ceea ce fac.
În secțiunea Cariere a website-ului companiei noastre actualizăm continuu joburile active, astfel că vă invităm să urmăriți constant noutățile pe care le comunicăm.
Acum avem roluri pentru cei atrași de zona de vânzări, pornind de la poziții entry level până la poziții de management. De asemenea, având o bază solidă a resurselor umane pentru partea tehnică, constant există posturi vacante sau nou deschise pentru specialiștii în domeniu.
Alte departamente ca Marketing & PR, Contabilitate, IT, Administrativ își caută colegi cu care să poată urma noi proiecte și dezvolta, conform obiectivelor, pe cele în derulare. Doar obiective îndrăznețe și proiecte provocatoare!
Toate joburile EGT România sunt descrise aici: https://www.egt-bg.ro/noutati-roluri-joburi-noi--egt-romania. CV-urile se pot depune pe paginile dedicate fiecărui rol.

Vă informăm că, prin aplicarea dumneavoastră transmisă pentru această poziție, vă exprimați consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prezente în CV-ul dumneavoastră. De asemenea, vă aducem la cunoștință că, în conformitate cu Legea privind prelucrarea datelor cu caracter personal, aveți dreptul de informare, dreptul de a accesa/de a actualiza datele cu caracter personal, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal și de a solicita ștergerea informațiilor dumneavoastră din bazele noastre de date.

Aplicati la acest job

In acest moment nu avem niciun job disponibil.

Programator C++

IT

Candidatul ideal:

  • Cunoștințe despre sisteme de operare: Linux și Windows, bază de date (MySql), C ++;
  • Nu este esențial, dar util: Python, PHP, Bash și alte tehnologii noi;
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel avnsat;
  • Dedicare ridicată, împreună cu abilități organizaționale excelente, în special în perioade cu volum mare de muncă;
  • Atitudine „pot face”, în sensul participării active la toate etapele procesului de dezvoltare - de la brainstorming la codare și remedierea erorilor;
  • Diplomă de licență sau superioară acesteia într-una dintre următoarele domenii: Inginerie, Informatică sau IT.

Descrierea job-ului:

Departamentul de dezvoltare a Euro Games Technology România caută un programator Linux / C ++ cu experiență care să se alăture echipei noastre.

Vă veți alătura într-o companie internațională în creștere, unde veți putea să vă dezvoltați abilitățile și să vă atingeți ținta profesională și personală, cum ar fi:

  • Dezvoltarea componentelor sistemului în cadrul departamentului de cercetare și dezvoltare;
  • Gestionarea și dezvoltarea documentației componentelor dezvoltate;
  • În cazuri de situație specială, intervenție la fața locului pentru evaluarea și remedierea problemelor care apar;
  • Gestionarea eficientă a echipamentelor;
  • Comunicarea eficientă cu angajații companiei și eliberarea tuturor documentelor solicitate de aceștia;
  • Prezentarea rapoartelor cu activitate și statut în sistemele ERP;
  • Trimiterea de rapoarte cu probleme detectate în sistem;
  • Cerința de a răspunde la întrebări și probleme potențiale în afara orelor de lucru sau zile;
  • Responsabilitatea de a preda și de a oferi sprijin direct Serviciului CMS;

Vă putem oferi:

  • Condiții bune de muncă;
  • Remunerație bună;
  • Lucrul în echipă cu tineri profesioniști;
  • Participarea la dezvoltarea și / sau implementarea diferitelor proiecte complexe;
  • Muncă provocatoare și dinamică asociată cu dobândirea de noi cunoștințe;
  • Oportunități pentru dezvoltarea carierei.

Aplicati la acest job

Femeie de serviciu

Altele

Candidatul ideal:

  • Abilităţi de organizare, rezolvare a problemelor, spirit gospodăresc;
  • Abilităţi de comunicare şi colaborare;
  • Spirit de iniţiativă, corectitudine, promptitudine, responsabilitate, loialitate.

Descrierea jobului:

Asigurarea curățeniei generale în birouri și spațiile anexe (grup sanitar, holuri etc.) din sediul societății.

​Oferim:

  • Abonament mijloc de transport în comun;
  • Bonusuri lunare în funcție de performanță;
  • Loc de muncă în cadrul unei companii aflate în plină ascensiune;
  • Activități de teambuilding și petreceri în cadrul echipei;
  • Mediu de lucru plăcut și relaxant.

Aplicati la acest job

Asistent personal

Administrativ

Candidatul ideal:

În calitate de asistent personal (PA), veți colabora strâns cu conducerea companiei noastre, pentru a oferi asistență administrativă.

Vei utiliza cât mai bine timpul, ocupând sarcini de secretariat și administrative.

Este nevoie de cunoștințe extinse despre organizația în care lucrezi. Va trebui să înțelegeți obiectivele și obiectivele organizației. Conducerea se bazează foarte mult pe persoana care ocupa acest post, având încredere că munca va fi gestionată eficient în absența lor. Discreția și confidențialitatea sunt, prin urmare, atribute esențiale pentru un Executive Assistant.

Descrierea jobului:

Ca Executive Assistant, vei interactiona adesea cu persoane din interiorul și din afara organizației. Sarcinile pot include:

  • Gestionarea și înregistrarea datelor; aranjarea călătoriilor, vizelor și cazării și, ocazional, călătoriile cu managerul pentru a lua notițe sau a dicta la ședințe sau pentru a oferi asistență generală în timpul prezentărilor;
  • Gestionarea apelurilor telefonice, anchetelor și solicitărilor și gestionarea acestora atunci când este cazul; întâmpinarea vizitatorilor;
  • Organizarea și întreținerea agendelor și programarea întâlnirilor; gestionarea e-mailuri primite, faxuri și poștă, adesea în numele managerului; desfășurarea de cercetări de piață și prezentarea rezultatelor; redactarea de documente informative, rapoarte și prezentări; organizarea și participarea la întâlniri; relaționarea cu clienții, furnizorii și alte categorii de personal.

Responsabilitățile rolului AP pot fi extinse, iar îndatoririle suplimentare pot include:

  • Realizarea de proiecte și cercetări specifice; responsabilitatea pentru conturi și bugete; preluarea unor responsabilități de gestionare și colaborarea mai strânsă cu managementul; delegarea managerului, luarea deciziilor și delegarea muncii altora în absența managerului, implicarea în procesele de luare a deciziilor.
  • Pe lângă experiența relevantă și cunoștințele de secretariat / administrativ, va trebui să arătați dovezi privind următoarele: abilități excepționale de comunicare scrisă și verbală în limba engleză; procesare excelentă de texte și abilități informatice; capacitatea de a lucra sub presiune și de a limita termene; bune abilități de organizare și gestionare a timpului; capacitatea de a cerceta, digera, analiza și prezenta materialul în mod clar și concis;
  • Excelente abilitati interpersonale; capacitatea de a lucra din proprie inițiativă; onestitate și fiabilitate; atenție la detalii; flexibilitate și adaptabilitate pentru a jongla o serie de sarcini diferite și pentru a îndeplini termenele; discreția și înțelegerea problemelor de confidențialitate.
Aplicati la acest job

Sofer & Valet

Administrativ

Candidatul ideal:

  • Candidatul pe care îl căutăm trebuie să fie profesionist și o persoană care să înțeleagă importanța confidențialității;
  • Permis de conducere categoria B, categoria A este considerată un mare avantaj;
  • Abilități de conducere excepționale;
  • + 2 ani de experiență anterioară ca șofer personal;
  • Recomandări ale angajatorilor precedenți;
  • Atenție și siguranță: este necesar să conducă cu atenție în orice moment și să ia în considerare și bunăstarea celorlalți participanți la trafic;
  • Abilități foarte bunede comunicare în limba engleză.

Descrierea jobului:

  • Întâmpină oaspeții la intrarea din față a companiei în timp util și în mod plăcut;
  • Asigură operațiuni de valet organizate și eficiente și direcționează traficul în funcție de necesități;
  • Acționează ca o resursă pentru oaspeți și membrii echipei prin cunoașterea facilităților, din interiorul și din exteriorul clădirii;
  • Asigură că zonele de valet sunt sigure, curate și atractive. Dacă este nevoie, faceți sarcini ușoare de curățare și întreținere zilnică a vehiculelor;
  • Conduceți în siguranță și în timp util managerii în diverse locuri, la evenimente și la toate celelalte locații indicate;
  • Se asigură că mașina este permanent curată, spălând-o atât în ​​interior, cât și în exteriorul;
  • Efectuați inspecții de rutină a mașinii pentru a vă asigura că acesta este întotdeauna în stare bună;
  • Identificați problemele electrice și mecanice care pot împiedica buna funcționare a mașinii și puteți efectua reparații de întreținere minore acolo unde este necesar;
  • Aflați posibile defecte electrice sau mecanice din mașină și adresați-vă angajatorului pentru ca acesta să fie dusă la un tehnician pentru reparații;
  • Verifică diferite rute, rapoartele climatice și de trafic pentru a decide cel mai bun timp pentru a călători și cel mai bun traseu de urmat;
  • Păstrați în siguranță chitanțele pentru reparațiile și întreținerea vehiculului și alte înregistrări și rapoarte referitoare la mașina (vehiculele) angajatorului;
  • Păstrați un jurnal de călătorie pentru a înregistra locațiile, timpul de călătorie și orele de lucru;
  • Îndepliniți alte responsabilități care pot fi date de angajator.

Aplicati la acest job

Senior Contabil Team Leader cu SAP

Finance

Candidatul ideal:

• Absolvent în economie, cu o experiență de peste 4 ani în contabilitate locală și internațională;

• Cunoaștere excelentă a computerului (în special EXCEL), software (SAP);

• membru CECCAR - un mare avantaj;

• comunicare clară și concisă, atât vorbită, cât și scrisă în engleză;

• Abilitate de a gândi critic și analitic;

• Abilitatea de a organiza și comunica clar gândurile și ideile;

• Capacitate de a conduce, de a antrena, de a motiva și dezvolta personalul;

• Acționează ca model pentru ceilalti membri ai echipei;

• Aptitudini interpersonale, motivaționale și de conducere foarte bune;

• Proces orientat, organizat, structurat și detaliat;

• Capacitatea de a gestiona incertitudinea și de a lucra în contexte dificile;

• Capacitatea de a gestiona resursele umane și de a facilita munca în echipă.

Aplicati la acest job

Contabil Sef cu SAP

Finance

Candidatul ideal:

  • Absolvent în economie, cu o experiență de peste 4 ani în contabilitate locală și internațională;
  • Cunoaștere excelentă a computerului (în special EXCEL), plus capacitatea de a lucra cu software special de contabilitate (SAP);
  • Comunicare clară și concisă, atât vorbită, cât și scrisă în limba engleză;
  • Atitudine organizată și proactivă.

Descrierea postului:

  • Pregătește, examinează și expediază declarațiile lunare ale clienților;
  • Pregătește plăți clienților prin înregistrarea numerarului, cecurilor și tranzacțiilor bancare;
  • Înregistrează venituri prin verificarea și înscrierea tranzacțiilor;
  • Verifica venitul diferit;
  • Actualizează creanțele prin totalizarea facturilor neplătite;
  • Verifică validitatea discrepanțelor contului prin obținerea și investigarea informațiilor de la vânzări, departamentul de servicii pentru clienți, departamentul de facturare și clienți;
  • Rezolvă deduceri valide sau autorizate, introducând corecții în conturile clienților;
  • Rezolvă conturile clienților examinând planurile de plată și istoricul plăților pentru a stabili dacă scrisorile de colectare trebuie trimise în conturi delincvente;
  • Rezumă creanțele prin menținerea conturilor de factură, coordonarea transferului lunar în contul de creanțe, verificarea totalelor și pregătirea rapoartelor;
  • Asistă la alte domenii financiare, precum conturile plătibile;
  • Menține evidențele contabile, după cum este necesar;
  • Comunica cu clienții despre discrepanțele și întrebările de facturare;
  • Implica managementul asupra oricărei probleme AR pe care le întâlniți;
  • Registrele de audit pentru a se asigura că acestea conțin informații corecte, precum adrese de facturare și numere de factură;
  • Sprijin pentru auditul intern și extern;
  • Alte atribuții, cum sunt atribuite.

Vă putem oferi:

  • Condiții bune de muncă;
  • Remunerare bună;
  • Lucrul în echipă cu tineri profesioniști;
  • Participarea la dezvoltarea și / sau implementarea diferitelor proiecte complexe;
  • Muncă provocatoare și dinamică asociată cu dobândirea de noi cunoștințe;
  • Oportunități pentru dezvoltarea carierei.

Vă informăm că, prin aplicarea dumneavoastră transmisă pentru această poziție, vă exprimați consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal prezente în CV-ul dumneavoastră. De asemenea, vă aducem la cunoștință că, în conformitate cu Legea privind prelucrarea datelor cu caracter personal, aveți dreptul de informare, dreptul de a accesa/de a actualiza datele cu caracter personal, dreptul de a vă opune în orice moment la prelucrarea datelor cu caracter personal și de a solicita ștergerea informațiilor dumneavoastră din bazele noastre de date.

Aplicati la acest job

In acest moment nu avem niciun job disponibil.

In acest moment nu avem niciun job disponibil.

Asistent Juridic

Candidatul ideal:

  • Absolvent de studii juridice;
  • Experiență relevantă de minim 1 an;
  • Cunoaștinte foarte bune de limba engleză, terminologie legală;
  • Experiență și abilități foarte bune în elaborarea documentelor legale;
  • Comunicativ, eficient, fiabil, analitic, flexibil și adaptabil;
  • Experiența anterioară de lucru în mediul comercial cu orice sistem ERP ar fi un mare avantaj.

Descrierea jobului:

  • Furnizarea de avize juridice la cererea directorului juridic;
  • Redactarea mai multor tipuri de acorduri și documente;
  • Se asigura că toate problemele legate de fluxul de lucru bun al departamentului, în condițiile în care funcționează, este îndeplinit;
  • Responsabil de munca sa;
  • Introduce documentele legale de bază și corespondența;
  • Ținerea evidenței zilnice cu înscrierea în format electronic și copie pe hârtie;
  • Întocmeste rapoarte legale si de management;
  • Menținerea și actualizarea bazelor de date;
  • Oferă sprijin administrativ și sporește eficacitatea biroului;
  • Gestionează comunicarea cu clienții;
  • Efectuează cercetări statistice / documentare.
  • Menține listele de contacte;
  • Obține informații relevante de la alte organizații sau instituții oficiale.

Aplicati la acest job

NEWSLETTER

Fiti la curent cu noutatile EGT Romania

Iți mulțumim pentru vizită!

Aboneaza-te la Newsletterul EGT România pentru a fi primul care află cele mai noi informații!