ONLINE Cu ce vă putem ajuta?
Bine ați venit pe site-ul EGT România! Pentru orice informație aveți nevoie, lăsați-ne un mesaj aici.
RO EN

Client Service EGT România – acum la un nou nivel în industria locală de Gambling

ACASA > NOUTATI > Client Service EGT România – acum la un nou nivel în industria locală de Gambling 27.06.2018
client service 3cx egt romania

Ne-am conectat la cele mai noi soluții de comunicare!

Odată cu implementarea serviciului de Customer Care focalizat pe rezolvarea tuturor situațiilor semnalate de către clienții EGT România, am demonstrat un model de business de succes în industria jocurilor de noroc din România. Nu ne oprim însă aici! Acum am integrat un sistem performant de Client Service pentru o comunicare profesională la cel mai înalt nivel.

Am coroborat cele mai bune resurse, instrumente software și hardware astfel încât Client Service să răspundă cerințelor clienților în cel mai profesionist și eficient mod.

Resursa umană este cel mai important element în relația companiei cu clienții săi. Drept urmare, cei mai buni profesioniști, cu experiență de peste 8 ani în domeniul relației cu clienții, cu vaste cunoștințe în industria de gambling, suport tehnic, customer support și helpdesk au fost selectați pentru a rezolva inputurile clienților.

În plus, pentru că ne dorim să beneficiați de un sistem integrat, complet, care să răspundă în totalitate nevoilor și situațiilor apărute, am ales să implementăm unul dintre cele mai performante sisteme de telecomunicații. Astfel, timpii de așteptare se reduc radical, serviciile de Client Service sunt mult îmbunătățite și canalele de acces și comunicare cu reprezentanții EGT România se fluidizează: departamentele Vânzări, Suport Tehnic, Emitere Coduri, Customer Care.

Alegerea sistemului integrat de comunicații a fost motivată de dorința de a oferi o calitate superioară serviciului de Client Service pe care EGT România îl oferă partenerilor săi. Pe aceste considerente am ales sistemul de telecomunicații 3CX și colaborarea cu Optivoice. 3CX este unul dintre cele mai performante sisteme de comunicații unificate, precum și una dintre cele mai cunoscute companii pe plan mondial, iar Optivoice, partenerul din România, oferă cele mai noi soluții de comunicare, facilitând integrarea 3CX. Împreună asigură un sistem complet de telecomunicație pentru un serviciu impecabil de Client Service.

Datele de contact ale echipei EGT România le puteți accesa prin click aici.

NEWSLETTER

Fiti la curent cu noutatile EGT Romania

Iți mulțumim pentru vizită!

Aboneaza-te la Newsletterul EGT România pentru a fi primul care află cele mai noi informații!