ONLINE Suport online
Buna ziua, pentru orice informatie sau sfat ati avea nevoie, lasati-ne un mesaj aici!
RO EN

Cum priveste echipa EGT Romania feedback-ul clientilor sai?

ACASA > NOUTATI > Cum priveste echipa EGT Romania feedback-ul clientilor sai? 02.07.2020
customer care customer care 800x600

Asa cum am mentionat si pana acum, cu diverse ocazii, feedback-ul pe care noi il primim de la clientii nostri este, pentru echipa noastra, un indicator foarte important pentru imbunatatirea serviciilor pe care EGT Romania isi doreste sa le ofere colaboratorilor sai timp indelungat.

Opinia partenerilor nostri cantareste foarte mult in stabilirea directiei pe care o urmam in relatia cu ei, dar si a modului de abordare pe care noi il adoptam ulterior, avand ca scop cultivarea unui parteneriat de lunga durata cu acestia.Tocmai de aceea suntem de parere ca o comunicare deschisa cu clientii nostri este cea mai eficienta cale prin care putem evita sau solutiona orice situatie care, la un moment dat, ar putea sa devina incomoda pentru una sau pentru ambele parti.

Intodeauna am incercat sa-i incurajam pe toti partenerii nostri sa-si exprime direct opiniile vis-a-vis de colaborarea cu noi, in ideea in care, o colaborare transparenta este cheia succesului oricarei relatii pe termen lung.

In acest sens, departamentul nostru Customer Care a avut intotdeauna ca prim obiectiv escaladarea tuturor situatiilor ivite cu o atentie deosebita astfel incat, relatia profesionala dintre EGT Romania si colaboratorii sai sa-si pastreze caracterul continuu si durabil in timp.

Nevoile clientilor nostri au reprezentat intotdeauna o prioritate pentru echipa noastra si asa vor ramane si in continuare. De aceea am venit mereu in intampinarea lor cu rapiditate si implicare la cote maxime pentru ca acestia sa simta ca satisfactia lor este tot ceea ce ne dorim sa obtinem in urma interactiunii cu ei.

De-a lungul timpului specialistii departamentului Customer Care au implementat mai multe metode cu scopul de a obtine informatii despre gradul de satisfactie al clientilor EGT Romania, avand totodata in vedere minimalizarea efortului pe care acestia trebuie sa-l depuna atunci cand vine vorba de a ne oferi feedback. Ne referim aici la apelurile telefonice scurte initiate catre clienti pentru solicitare de feedback punctual despre un anumit produs sau serviciu, chestionarele de feedback integrate in newsletter-ul pe care echipa de marketing il trimite periodic tuturor clientilor care s-au abonat sa-l primeasca, chestionarul vizitatorului disponibil in showroom-ul EGT Romania, dar si diverse survey-uri la care acestia au fost invitati sa participe atat in cadrul expozitiilor noastre, cat si prin e-mail cu fiecare ocazie cand am simtit o nevoie iminenta de a le afla parerea.Odata implementate, am fost placut surprinsi sa constatam ca majoritatea clientilor au dat curs acestor actiuni si ne-au oferit feedback-ul lor sincer, ocazie cu care le transmitem ca, prin exprimarea opiniei lor au avut o contributie importanta la modul in care noi, echipa EGT Romania, am devenit mai buni si mai determinati sa le oferim, pe viitor, experiente de cea mai inalta calitate.

Totodata, dorim sa ii asiguram pe toti partenerii nostri ca primim feedback-ul lor cu mare deschidere si interes si, mai ales, il luam in considerare intr-un mod pozitiv pentru ca doar asa ne putem motiva echipa si optimiza activitatea.

In incheiere, vrem ca toti clientii nostri sa stie ca ii incurajam sa ia legatura cu noi ori de cate ori decid ei ca au ceva sa ne transmita, fie au intampinat o situatie ce merita povestita, fie doresc sa-si spuna parerea despre un anumit produs, serviciu sau, de ce nu, chiar despre un membru al echipei noastre.

Ii invitam pe aceasta cale sa ne contacteze prin orice modalitate prefera si sa indrazneasca sa comunice cu noi despre ceea ce le aduce sau nu satisfactie in colaborarea cu EGT Romania.

Detalii contact: https://www.egt-bg.ro/contact/relatii-clienti

NEWSLETTER

Fiti la curent cu noutatile EGT Romania

Iți mulțumim pentru vizită!

Aboneaza-te la Newsletterul EGT România pentru a fi primul care află cele mai noi informații!