RO EN

Cum privește echipa EGT România feedback-ul clienților săi

ACASA > NOUTATI > Cum privește echipa EGT România feedback-ul clienților săi 02.07.2020
customer care customer care 800x600

Așa cum am menționat și până acum, cu diverse ocazii, feedback-ul pe care noi îl primim de la clienții noștri este, pentru echipa noastră, un indicator foarte important pentru îmbunătățirea serviciilor pe care EGT România își dorește să le ofere colaboratorilor săi timp îndelungat.

Opinia partenerilor noștri cântărește foarte mult în stabilirea direcției pe care o urmăm în relația cu ei, dar și a modului de abordare pe care noi îl adoptăm ulterior, având ca scop cultivarea unui parteneriat de lungă durată cu aceștia.Tocmai de aceea suntem de părere că o comunicare deschisă cu clienții noștri este cea mai eficientă cale prin care putem evita sau soluționa orice situație care, la un moment dat, ar putea să devină incomodă pentru una sau pentru ambele părți.

Întodeauna am incercat să-i încurajăm pe toți partenerii noștri să-și exprime direct opiniile vis-a-vis de colaborarea cu noi, în ideea în care, o colaborare transparentă este cheia succesului oricărei relații pe termen lung.

În acest sens, departamentul nostru Customer Care a avut întotdeauna ca prim obiectiv escaladarea tuturor situațiilor ivite cu o atenție deosebită astfel încât, relația profesională dintre EGT România și colaboratorii săi să-și păstreze caracterul continuu si durabil în timp.

Nevoile clienților noștri au reprezentat întotdeauna o prioritate pentru echipa noastră si așa vor rămâne și în continuare. De aceea am venit mereu în întâmpinarea lor cu rapiditate și implicare la cote maxime pentru ca aceștia să simtă că satisfacția lor este tot ceea ce ne dorim sa obținem în urma interacțiunii cu ei.

De-a lungul timpului specialiștii departamentului Customer Care au implementat mai multe metode cu scopul de a obține informații despre gradul de satisfacție al clienților EGT România, având totodată în vedere minimalizarea efortului pe care aceștia trebuie să-l depună atunci când vine vorba de a ne oferi feedback. Ne referim aici la apelurile telefonice scurte inițiate către clienți pentru solicitare de feedback punctual despre un anumit produs sau serviciu, chestionarele de feedback integrate in newsletter-ul pe care echipa de marketing îl trimite periodic tuturor clienților care s-au abonat să-l primească, chestionarul vizitatorului disponibil in showroom-ul EGT România, dar și diverse survey-uri la care aceștia au fost invitați să participe atât în cadrul expozițiilor noastre, cât și prin e-mail cu fiecare ocazie când am simțit o nevoie iminentă de a le afla părerea.Odată implementate, am fost plăcut surprinși să constatăm că majoritatea clienților au dat curs acestor acțiuni și ne-au oferit feedback-ul lor sincer, ocazie cu care le transmitem că, prin exprimarea opiniei lor au avut o contribuție importantă la modul in care noi, echipa EGT România, am devenit mai buni și mai determinați să le oferim, pe viitor, experiențe de cea mai înaltă calitate.

Totodată, dorim să îi asigurăm pe toți partenerii noștri că primim feedback-ul lor cu mare deschidere și interes și, mai ales, îl luăm în considerare într-un mod pozitiv pentru că doar așa ne putem motiva echipa și optimiza activitatea.

În încheiere, vrem ca toți clienții noștri să știe că îi încurajăm să ia legătura cu noi ori de câte ori decid ei că au ceva să ne transmită, fie au întâmpinat o situație ce merită povestită, fie doresc să-și spună părerea despre un anumit produs, serviciu sau, de ce nu, chiar despre un membru al echipei noastre.

Îi invităm pe această cale să ne contacteze prin orice modalitate preferă și să indrăznească să comunice cu noi despre tot ceea ce le aduce sau nu satisfacție în colaborarea cu EGT România.

Detalii contact: https://www.egt-bg.ro/contact/relatii-clienti

NEWSLETTER

Fiti la curent cu noutatile EGT Romania

Iți mulțumim pentru vizită!

Aboneaza-te la Newsletterul EGT România pentru a fi primul care află cele mai noi informații!