ONLINE Suport online
Buna ziua, pentru orice informatie sau sfat ati avea nevoie, lasati-ne un mesaj aici!
RO EN

Orice problemă are o rezolvare atunci când suni la Customer Care!

ACASA > NOUTATI > Orice problemă are o rezolvare atunci când suni la Customer Care! 01.09.2020
imagine articol 800x600

Pentru clienții noștri nu mai reprezintă nicio noutate faptul că EGT România a înființat departamentul Customer Care pentru a le oferi acestora o nouă facilitate.

Fiind un departament dedicat de suport, misiunea acestuia este de a rezolva solicitările/sesizările venite din partea clienților companiei într-o manieră care să-i avantajeze, dar și în cel mai scurt timp posibil.

Ca și client al EGT România este necesar să știi că, indiferent de natura problemelor pe care ni le prezinți, acestea vor fi întotdeauna tratate cu prioritate de reprezentanții Customer Care. Ei vor face tot posibilul ca timpul de răspuns pentru solicitările tale să fie considerabil redus.

Important de menționat aici ar fi faptul că, echipa Customer Care angrenează toate celelalte departamente în procesul de identificare a soluției potrivite pentru problemele expuse de clienții noștri, având ca scop principal rezolvarea tuturor inconvenientelor și obținerea satisfacției acestora. Asta inseamnă că, atunci când voi, partenerii noștri, vă regasiți într-o situație care vă nemulțumește și considerați că acest lucru se intâmplă din cauza proceselor si procedurilor de lucru din parteneriatul cu echipa EGT România, tot ceea ce aveți de făcut este să luați legătura cu un reprezentant al departamentului Customer Care și să-i aduceți la cunoștință circumstanțele în care vă aflați.

Rolul acestuia este de a vă asculta cu atenție și implicare, de a solicita cât mai multe detalii despre situația cu care vă confruntați, de a face toate verificările necesare în situația respectivă și de a reveni la dumneavoastră cu un răspuns într-un interval de timp optim.Tocmai de aceea, îi sfătuim pe toți colaboratorii noștri să considere comunicarea cu echipa Customer Care o variantă de suport necondiționat pe care o au întotdeauna la indemână și pe care o pot accesa nelimitat, ori de câte ori au nevoie.

Există mai multe mijloace prin care puteți lua legătura cu specialiștii Customer Care și, pe această cale, vi le și reamintim, în rândurile de mai jos, urmând ca fiecare să aleagă modalitatea de contact cea mai convenabilă.

Așadar, fie ne scrii un e-mail la adresa customercare.ro@egt-bg.com, fie apelezi unul din numerele noastre de telefon: +40 (757) 097 101 sau +40 (374) 835 774, mesajul tău va ajunge oricum la noi și va fi imediat preluat spre a fi rezolvat.

Ne poți scrie chiar și pe WhatsApp la numărul +40 (757) 097 101! Pentru că ne place să fim în ton cu tendințele actuale în comunicare, putem prelua solicitările tale prin cele mai diverse mijloace.

Tot la dispoziția ta este și pagina noastră de Facebook căreia dacă nu i-ai dat deja “like” te invităm acum să o faci accesând link-ul https://bit.ly/32bBZvR, dar si platforma noastră de chat online pe care o poți utiliza imediat ce ai intrat pe prima pagină a site-ului nostru www.egt-bg.ro

Apelează cu încredere la specialiștii echipei noastre si problemele tale iși vor găsi imediat rezolvarea!

NEWSLETTER

Fiti la curent cu noutatile EGT Romania

Iți mulțumim pentru vizită!

Aboneaza-te la Newsletterul EGT România pentru a fi primul care află cele mai noi informații!